Hej vi har anlitat firma för att renovera vÄrt badrum.

Firman frÄgade oss ang klinker runt fönster och vi ville ha kakel Ànda fram inget foder.
Vi ville ha sĂ„n liten list i taket som möjligt helst ingen
..

Nu ser det ut sĂ„hĂ€r

jag grĂ„ter av missnöje
. Hur kan det ens ha blivit sĂ„hĂ€r ? Dom har satt tjock foder runt fönstret och fula lister i taket
 har sjĂ€lvklart tagit det hĂ€r med dom men dom ursĂ€ktar sig bara om att det blivit missförstĂ„nd osv osv

vad ska vi göra ? Det har blivit fel redan frĂ„n kaklingen dĂ„ hon som gjorde det mĂ„ste ha gjort ett sĂ€mre jobb för det var en ordentlig glipa mellan vĂ€gg och tak tex och runt fönstret gjorde dom inte Ă€nda fram sĂ„ det blev foder istĂ€llet. Vi valde det hĂ€r Ă€ndĂ„ dyra klinkern för att fĂ„ det sĂ„ stilrent som möjligt

jag kan inte ens förestĂ€lla mig att man sĂ€tter taklister med det hĂ€r klinkern och inte heller foder ?

NÄgon som sÀtter klinker och har gjort likande som dessa gjort ????
SĂ„ besviken

• Badrum med grĂ„ klinker, tjocka fönsterfoder, taklist och synliga rör. Missnöje över utförandet syns i kontexten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Eftersom du skriver att ni har varit tydlig med vad ni önskade men ej fÄtt detta, sÄ antingen avdrag pÄ priset eller en ÄtgÀrd pÄ listerna som du blir nöjd med.

• Gilla
Mikael Rutqvist
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.