Svar: X
Skulle verkligen behöva ny router, har kass täckning i huset, och har man mer än 3 enheter i gång så funkar nästan inget. Det är så illa att nyhetsmorgon laggar på plattan.
 
Svar: X - 1 GHz tvåkärning

ÄNTLIGEN!!! Fiber i huset!!!
Sen kom den där routern från Telia som tog bort hälften av entusiasm:wow:
För att kunna ta vara på fiberns hastighet behövs det rätt utrustning. Det är där Archern kommer in i bilden. Designen är den bästa som jag har sett på en router och prestandavärden går inte att slå! Nästa år ska det byggas ett attefallshus i trädgården och jag är nyfiken om Archern skulle räcka hela vägen dit!
 
X - 2 kärnor

Då alla i familjen vill kika på olika saker på kvällarna så börjar min 6 år gamla D-link 655 bli lite överhettad och hindrar effektivt alla att kika på något alls tills någon orkar gå ner i skrubben och starta om den
 
Svar: X - 1 GHz tvåkärning

Motivering: Har 4 (!!!) barn och tvillingarna på 14 år spelar mkt data som kräver lite klös, de minsta barnen kollar på youtube-klipp på surfplatta emellanåt.. och jag & min kära försöker kolla på Netflix... går sådär med vår router idag... Får fiber om ett par veckor & med en riktig värsting router så kanske man slipper irriterade barn (och fru) :)

Tack & bock!
 
X. Tvåkärnig 1 GHz

Med snabb router från Acer, kanske ens internet börjar gå racer.
Inte en, två eller fyra utan sex antenner, nu kan surfen dela sig bland alla ens vänner.
Har jag en router med trippelband, behövs ingen solig sandstrand.
Hoppas jag vinner en Ctretusentvåhundra, så jag framöver på nätet kan dundra.
 
Svar: X

Hemma hos mig sitter comhem-uttaget i vardagsrummet och datorn står i sovrummet. Vill helst slippa dra 15m lång kabel i hela lägenheten för att kunna ha internet i datorn så denna vore ett bra tillskott.
 
SVAR : X

Mitt WIFI är som ett kassettband på en dålig HIFI.Hjälp mig ur denna dimma så att jag med Archer C3200 mitt bredband kan Trimma.
 
Svar X Tvåkärnig

Jag behöver en sådan eftersom en så otroligt överdesignad (ful) router måste vara jäkligt bra på sitt jobb. Hur har de annars tänkt att den ska få vara kvar i hemmet? :)
 
Svar: X

Har ingen router :(
 
Svar: X

Nu när vi snart flyttar in och med med nytt fiber bredband är detta perfekt. Den gamla orkar knappt i vår lilla lägenhet och den nuvarande uppkopplingen. Vi måste dra ur stömmen på routern varje kväll för att kunna se Netflix utan lagg. Detta skulle vara en mycket välkommen uppgradering.
 
Svar: X 1GHz dual core CPU
Motivering: Routern skulle verkligen behövas då jag sitter och sliter med en gammal Asus som börjar att ge upp. 1 gång om dagen får jag boota om den och räckvidden klarar inte 2 våningar. Jag får radioskugga i lilla toaletten på övervåningen i lägenheten.
 
Svar: X. Tvåkärnig 1 GHz.
Skulle sitta som en smäck att kunna koppla in denna superrouter i vårat hus! Känns som om varenda pryl och människa i huset behöver en superrouter, ja till och med katten Diesel!
 
Svar: X
Motivering: En stabil router skulle vara oerhört välkommen och vara bra för husfriden då jag ofta svär över nuvarande krånglande router och dåligt nätverk samt att slippa diverse repeeters och mackapärer.
 
Svar: X

2,4-gigahertzband och dubbla 5-gigahertzband rejält och bra
En sådan router vill familjen ha
Archer C3200 – det smidiga valet!
Rymmer allt vi behöver under skalet.
 
Svar: X. Tvåkärnig 1 GHz

Skulle bli ett lyft för hela familjen med ett stabilare trådlöst nät! Tjocka betongväggar i 50-talsvillan isolerar allt utom kylan utifrån...
Senast nu i veckan blev 5-åringen "drabbad" av att tappa det det trådlösa nätverket när vi skulle lyssna på Spotify på hennes iPad. Även om hon inte vet om det, vill nog även hon ha en ny bättre router! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.