Svar: X

Har behov av en starkare och mer pålitlig router... Testade att köpa en repeater för ett tag sedan men denna löste ej mitt problem med svagare signal eller bortfall av wifi i huset... Antar att denna router skulle göra underverk....
 
Svar: X. Tvåkärnig 1 GHz

Jag får fiber inom kort och det vore häftigt att ta ett skutt in i internet framtiden med denna produkt.
 
Svar: X - Tvåkärning 1 Ghz.

Har idag varit tvungen att återgå till Telias "eminenta" router som följde med fibern på grund av min Asus-router lagt av. Det hade varit trevligt med en snabb och funktionsfylld router som inte dog när mer än två använde det trådlösa nätverket. Och jag hade sluppit starta om routern en gång i veckan :) .

Är just nu inte solvent nog att själv införskaffa en ny router och jag vore väldigt glad och tacksam om ni skulle välja mig!
 
X. Tvåkärnig 1 GHz

Sedan vi flyttade modem/router till gästrummet så har vi numera ingen täckning i vardagsrummet (förr var det tvärtom). Vi har Comhem och behöver en ny bättre router för att få täckning i hela lägenheten. Stämmer beskrivningen så hade denna router löst våra problem.
 
Svar: X (Dualcore 1Ghz.)
Tre våningar i huset. Tv via bredband, Ipads, mobiler, dator och ps4.
En kväll när alla gör sitt här hemma, så blir det ofta lagg.
Tyvärr är det routern här hemma som leker flaskhals.
Men med denna snygging är jag säker på att alla problem är lösta. Jag kommer dessutom inte att gömma den bakom gardinen, bara för att jag gillar designen!
 
Svar: X

Sommaren fortsätter ett tag till och då ska man passa på att sitta ute, och när kaffet är slut vill man ta sig en titt på Byggahus och då är internet a och o. Eftersom internetleverantörerna inte vet att det fortfarande finns folk som bor utanför 50-skyltarna så lyser den mobila täckningen med sin frånvaro. Men efter många år och flera spadtag senare har fiber till byn blivit verklighet, just därför finns ett stort behov av en router med grym räckvidd. :D
 
Svar:X

Motivering:
Vår familj drömmer och att kunna streama Bollibompa utan störningar. Och tänk om man skulle kunna slå igång Lilla aktuellt på surfplattan samtidigt. Vilken dröm! Vi behöver verkligen en ny router.
 
Svaret är X. Vi har ett hus med tre våningar. De flesta av dessa saknar wifi.
 
Svar: X
Den gamla (nuvarande) routern fungerar bara sporadiskt så jag behöver skaffa en ny. Denna TP:link skulle passa perfekt (och spara mig många timmar besultsvånda om vilken jag ska köpa...)
 
Svar: X. Tvåkärnig 1 GHz

Vi beställde fiber i våras. För två veckor sedan, på den sista avtalade dagen för leverans, blev allt färdigt. Grävning, återställning, blåsning mm sköttes helt fruktansvärt av leverantören och vi ångrar att vi beställde det hela nu i efterhand då hela processen har påverkat oss mycket negativt. Leverantören verkar inte det minsta intresserad av prisavdrag eller annan kompensation för oss. Nu väntar vi bara på den sista fakturan. Någon router har vi inte ens orkat engagera oss i att skaffa. Magin med fiber liksom försvann.

Vinner vi denna router så tror jag magin kan komma tillbaka faktiskt. Hoppas ni är duktiga på trolleritrick :)
 
Svar: X
Har idag inte räckvidd nog för hela huset och garaget där jag nyligen installerat en luftvärmepump med wifi.
 
Svar:X
Trots jag installerat många av dessa hos kunder har jag inte haft nöjet att åtnjuta Archern i hemmiljö mer än för test.
Hade varit kul att faktiskt kunna säga:jag har denna hemma och den är suverän. :)
 
Svar : X

Motivering : med 5 barn i huset så blir det strul i trafiken när alla vill ut i safari & streama , men med en ny archer vid ingången så blir de lugna stunder vid middagsbordet :)
 
Svar X
Lite bättre fart och täckning skulle göra så att man kan skippa alla nätverkskablar.
 
Svar: X

Vi skulle verkligen behöva en ny wifi router när vi snart flyttar till nybyggt. Känns ju lite sunkigt att ta med en snart nästan 10 år gammal router till ett nytt radhus. För att inte tala om att den här lär vara mycket bättre.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.