2)

Fler antenner, bättre beamforming. Bättre beamforming desto mindre av dotterns tittande på Netflix strömmar genom mig. Ju mindre power rangers, trollz, daniel tiger, etc. som strömmar genom mig desto gladare blir jag! Vi behöver fler antenner!!!
 
Svar 2. 3200....

Platta, padda, iphone, android, Wii, playstation, smart tv, xbox mm söker ny kompis iform av Asus RT AC3200. Om den klarar av en sån utmaning? Upp till bevis....
 
Svar 2:
Har ADSL idag. Fiberkabeln sticker upp ur marken och väntar påkoppling, 2 ungar som frågar dagligen när fibret kommer, vad kan passa bättre än denna router med antenner som lär klara mottagningen runt huset/tomtens alla hörn.
 
Svaret är 2 (3200 Mbps)

Som många andra i denna tråden har jag nu fått fiber indraget men då huset är byggt 1911 så är det svårt att dra ett internt kablat nätverk för att nå ut i husets alla vrår, den tjocka tegelstens-stommen (40cm) stoppar dämpar effektivt wifi från min nuvarande Dlink och jag har svårt att få en bra signal på övervåningen och i uterummet. Har även provat nätverk genom elnätet men de fungerade inte heller något vidare.

Om Asus RT AC3200 håller vad den lovar så kan jag kanske sluta leta efter en Wifi-fungerande lösning och istället njuta av min nya fiberanslutning som är grymt mycket bättre än mitt gamla Telia ADSL, som sig bör.
 
Svar: 2

Motivering: Behöver verkligen byta ut min 3g router nu när vi fått fiber hemma!
 
Svaret är: 2 (3200 Mbps)

Vi bor i ett hus med 4 etage, mycket betongväggar. V har fiber in i huset men har aldrig kunnat utnyttja den hastigheten som kan levereras på grund av dålig wifi täckning. Med denna super router så bör vi få upp hastighet och täckning så vi blir nöjda. Inga barn mer som skriker att det laggar :)
 
rätt svar: 2 (3200 Mbps)

Asus RT-AC3200 ger det senaste inom säkerhet och prestanda. Perfekt för det uppkopplade hushållet. I dagarna har ett säkerhetshål upptäckts i protokollet WPA2 som direkt kräver åtgärder. Branschledande utrustning med snabb tillgång till uppdaterad mjukvara, det får man med RT-AC3200 från Asus!
 
Alternativ 2 är svaret.

Är föräldrarledig. Och det vore skönt att kunna nyttja det nya fibret som dras in i huset i slutet av Oktober. Skönt att kunna slappa framför en film när grabben sover utan att det laggar.

Tyvärr räcker inte föräldrarpenning till en sådan grym investering.
 
Svar 3200mb
Har Asus router idag men den når inte fullt ut i vårt nya Ytong hus (stenhus). Kanske denna gör med fler antenner.
 
Svar: 2
Motivering: Vi har av kommun och fastighetsbolag tvingats flytta till nytt hus då det skall rivas och byggas höghus på vår tomt :cry:. Nya huset kräver en kraftfull router för att Wifi-täckning skall funka och det här ASUS-monstret skulle vara som en skänk från ovan! :D
 
Mitt svar: är X 3200Mbps
Jag borde vinna : Fiber in på 1:a vån använder datorerna på 2:a vån BRA räckvidd är A och O.
 
Svar 2:
Magsjuka,Halsfluss, ADSL och Netflix.
Vore kul att göra vardagen lite roligare genom att slippa att titta på filmer som buffrar, med hjälp av denna router.

Hälsningar en sjuk Kristoffer
 
Svar: 2, 3200Mbps.

Med 2 barn och desto fler kompisar till dem så slukas frekvensbanden hos min gamla router snabbare än McNuggets.
Fiber finns sen ett par år och har trådat hela huset med ethernet. Dock är det mest trådlösa paddor, telefoner osv som används, och alla ska streama video. Kräver en hel del! Hoppas denna nya Asus router mäktar med!
 
Svar: 2

Jag hoppas att all effekt den matar ut i form av radiovågor kommer att koka fåglarna som bygger bo i min takfot.
 
Svaret på frågan är alternativ 2: 3200 Mbps
Min motivering:
Vi har ett krångligt hem att skapa ett bra Wi-Fi nät i.
Många väggar och 3 våningsplan och dessutom en stor tomt som vi vill täcka. Med 5 i familjen så går fiberlinan varm ibland och med en riktigt fet router så skulle många onödiga driftstopp avhjälpas.
Kopplar idag upp larm och värmesystem, tv och spelkonsoler, mobiler och surfplattor mot Internet och önskar en stabil utrustning på det.

Mvh Rickard
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.