Svar: 2

Motivering: Har fått fiber indraget i huset och ett Boxer abonnemang med en SagemCom router på köpet.
Den routern är så kass att den inte går att använda. Av den anledningen vore det bra med en router som FUNGERAR och som man kan lita på :)
 
Svar: 2
När man som jag kör Asus firmware (http://xvtx.ru/xwrt/index.htm) på min sunkiga Netgear R7000 borde man som belöning få den fulla upplevelsen av hårdvara och mjukvara i symbios
 
Jag vill gratturlera den lyckliga (kommande) vinnaren till att kunna göra sig av med sin operatörs gratis-box som sägs lösa allt, men som oftast skapar mer problem än nytta.. :)
Bra tävling kring ett ämne som alltid engagerar, dåligt WiFi.

//Sam
 
2. 3 200 Mbps

Har nyligen köpt ett hus med två våningar + källare. Fiber finns indraget så för att verkligen få ut något av det och få täckning i hela huset behövs ett riktigt monster till router. Det skulle vara riktigt kul och nördigt att få vettig hastighet på det trådlösa i garaget också. Då skulle man kunna hitta på mycket roliga saker där ute.
 
Svar: 2

Motivering:
Vilken lycka när bredbandet drogs in i huset!
Men snabbt avtog första ruset.
Den gamla routerns täckning når ingenstans,
men med Asus RT-AC3200 är jag säker på att det skulle gå som en dans!
Låt mig överraska familjen med denna vinst,
att jag är den som löser problemet, är nog vad de förväntar sig allra minst.

:)
 
Mitt svar är:
2. 3200mbps
Vi har en router gammal som gatan
som gör surfande och tv-tittande segt som satan.
Vi vill gärna vinna en ny, vårt liv skulle åter gry!

Med vänlig hälsning,
Kim Östlund
Bodsjövägen 11
82440 Hudiksvall
 
2. 3 200 Mbps

Vi får fiber till våren och har idag barn som klagar på allt kring dagens utrustning. Dålig täckning, dålig hastighet mm
Vore bra om man kunde knäppa dom på näsan och säga att nå kan det inte bli bättre
 
Mitt svar är:
2. 3200mbps
Vi har en router gammal som gatan
som gör surfande och tv-tittande segt som satan.
Vi vill gärna vinna en ny, vårt liv skulle åter gry!

Med vänlig hälsning,
Kim Östlund
 
Rätt svar:
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
2. 3 200 Mbps
Motivering: Med flera byggnader på stor yta i undanskymt område och med många ovälkomna påhälsningar så måste bara videoövervakningen fungera ända ut i alla hörn. En pålitlig och kraftfull router är lika viktig som kraftiga lås.
 
Svar: 3200 Mbps
Motivering: En "sexig" Asus i husets vrå
kan ge en rysning från topp till tå.
Med hastighet över banden tre
perfekt vad fiber och streaming kan ge.
 
Svar 2.

Motivering
Denna nya fina router wifit fördelar och förstärker, utan att jag någon hastighetsförsämring från fibern märker.
 
Rätt svar 2

Jag har tre tonåringar med krävande datatrafik med sina telefoner, surfplattor, Playstation etc. Vår äldre router med mindre än halva farten jämfört med ASUS 3200 mäktar helt enkelt inte med utan startar om sig. Därför vill jag vinna den.
 
Svar 2: 3200Mbps

Med ett ständigt påpekande från fru och barn att streamingen tappar kontakt pga svaga wifisignaler. Trots signalförstärkare lyckas inte den befintliga routern trycka signalerna igenom de tjocka väggarna ordentligt. När det dessutom ska grävas in fiber i huset är det av extra stor vikt att smartphones, plattor och dator kan användas smärtfritt.
 
Svar: 2
Motivering: Vår nuvarande router fungerar dåligt. Om jag vinner Asus routern får jag uppkoppling i garaget när jag vallar dotterns skidor. Hoppas därför att Asus router hjälper mig i vinter!
 
Mitt svar är: 2

Indragen fiber precis och älskar högteknologiska lösningar och det byggs ju på mer och mer med åren så en kanon snabb router med bra räckvidd är ett måste då den ska sitta i källaren och behöver nå till övervåningen! Så hoppas nu!

Mvh Jerry
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.