Svar: 2) 3 200 Mbps
Med denna router skulle jag kunna slippa köpa större hårddiskar till familjens laptopar och istället skapa egen snabb moln-lagring av våra foton som bara ökar i upplösning och antal och som vi alla vill ha bekväm tillgång till. Inget spring med externa hårddiskar längre!
(extern moln-lagring är för segt då vi har långsam ADSL)
 
Svar 2.

Min D-Link router är slut och behöver startas om flera gånger om dagen för den tappar uppkopplingen till ALLT, wifi som trådat och tidsinställning försvinner med.
Sambon hemma sliter sitt hår och jag är på jobb i norge.. Behöver en ny router PRONTO!!
 
Svar:2

Denna router skulle sänka mitt blodtryck och göra så jag kunde lyssna på musik även i källaren när jag viker tvätt.
 
Alternativ 2

Denna router är ett bra alternativ till fast nätverk i det gamla huset, när fiber installeras.
 
Svar: 2

För jag tror Netgear X6 är ett bättre val, bevisa mig att jag har fel!!
 
Svar:
Nr 2 - 3 200 Mbps

Motivering:
Jag och min fru bor i en byggnad som har väldigt bra internetmöjligheter. Eftersom jag streamar på twitch och frugan alltid laddar upp videos till youtube och vi båda kollar på netflix dagligen i soffan så är det väldigt viktigt för oss att ha bra internet. Problemet är att den som installerade fiber i våran byggnad bara installerade ETT nätverksuttag och det gjorde dom på ovanvåningen, i hörnan av ett rum vi inte använder.

Vi behöver en bättre router så vi inte halverar vår hastighet och vårat vackra fibernät kan blomma och användas till fullo.
 
Svar 2.
Vi har huset fullt med tjejer, alla surfar med mobiler, plattor och andra grejer!
Ska vi vuxna någonsin komma ut på Internett så behöver vi en router klarar
av allt surfande lätt!
 
Svar: 2

Motivering:
Den skulle verkligen behövas i vårt stenhus! Det hade vart kul att få vinna någon gång
 
Mitt svar: 2. (3 200 Mbps).
Motivering: Vi fick fiber indraget förra veckan och kommande vecka skall Bahnhof börja leverera jätte snabbt bredband, så att få vinna en mycket kompetent router och kunna utnyttja bredbandshastigheten fullt ut vore ”pricken över i” :D
 
Svar 2

Vi bygger nytt och ska flytta in om en månad.
Vore helt perfekt med bra täckning i hela huset!
Denna skulle verkligen vara en fin inflyttningspresent efter många många timmars slit i huset som snart är klart! (Jippi)
 
Har renoverat huset och spenderat pengarna på plank.
Behöver en gigabit router men nu är jag pank!

En ASUS AC3200 skulle sitta riktigt fint!
Renoverat tvåvåningshus med ställningar runt fasaden, omgivet av grönska i en trädgård.
 
Mitt svar: 2. (3 200 Mbps).
Motivering: Har nu äntligen fått fiber inkopplat, men har en väldigt gammal långsam router. När vi försöker att streama film får vi massor av oönskade pauser, vilket blir väldigt jobbigt i längden. Har hört att ASUS ska vara väldigt bra routrar, så en sån skulle vi verkligen ha stor glädje av! Hoppas på vinst!!!
 
Svar: 2
Fick fibern inkopplad i fredags och behöver nu en wifirouter.
Som nybliven husägare fick det många hål att stoppa pengarna i så att vinna denna hade varit fantastiskt!
 
Svar : 2. (3 200 Mbps).

Den nuvarande gamla routern har gjort sitt, den pallar inte med fler connections, har smackat in allt möjligt på nätet så nu kurkar den efter ett par dagar och måste startas om och så håller det på, wlanet är totalt värdelöst.

Sambon min frågade för någon vecka sen om vem man ringer för att "be någon fixa internet", smått pinsamt (läs irriterande) då jag själv jobbar med nätverk. Kanske börjar bli dax att ta tag i hemmanätet...
 
Svar: 2) 3 200 Mbps
För att minimera barnagråt och tandagnissel på grund av dålig motagning i platttor, mobiler mm så skulle vi behöva en kompetent router som levererar bra signal i hela vårt hus:D.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.