engs
Bordscirkelsågen från DeWalt med parallellanslag på kugghjul både fram och bak, så man minskar risken rejält att den inte ligger just parallellt.
dewalt-dwe7485rs-xc-bordscirkelsag-med-sagbord-2310082
 
När man hyvlat har, inte en yta är bar,
man står där som ett fån, allt är fullt i spån.
Man önskar man haft, något med kraft,
det är inget ljug, JAG VILL HA EN SUG!

metabo-spa-1702-w-spansug-1110269
 
När man har ett lite större projekt på gång kan det vara bra att få hjälp av några vänner. Ett bra sätt att få dit vännerna är att bjuda på lite mat. Ska man laga mat till en större grupp så är följande produkt en favorit.
hallmark-8822-stekhall-utomhusbruk-o58-cm-3026251
Stekhällen finns i lite olika storlekar men jag valde 58cm.
 
Jag hade aldrig klarat mig igenom renoveringen utan en riktigt bra Tigersåg. Det borde finnas i var mans garage. Vi sågade upp en större dörröppning till köket, gamla skåpstommar skulle kapas ner och en vägg skulle öppnas upp för en trivsam gemensamhetsyta.

Rekommenderar därför BOSCH GSA 18 V-LI

Takboxen vore guld värd till allt från hockeycuper med sönerna till fjällsemestrar med släkten. Hoppas på en försenad födelsedagspresent eller en tidig drömjulklapp.
 
Tack för alla tips om nyttiga, praktiska och värdefulla verktyg ni hittar hos Proffsmagasinet! Vinnare av takboxen är @Rickard. som är en flitig DIY:are. Kanske går det trots allt att ta en paus och åka iväg på en liten resa med den nya takboxen på bilen. Grattis!
 
  • Gilla
Idus och 1 till
  • Laddar…
Rickard.
Tusen tack!!

Den kommer definitivt att komma till användning redan i vinter!
 
Redan då jag bodde i min första lägenhet, så visste jag inte riktigt hur smart jag var.
Men la för mig en stor slant på en skruvdragare från Makita.
Men nu efter 15 år, bor min lilla familj i en villa o använder samma maskin ett par gånger i månaden.

Bra grejer med andra ord

makita-ddf482z-skruvdragare-utan-batterier-och-laddare-js14587-2
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.