Skönaste arbetsbyxorna jag någonsin haft! Räcker så!

blaklader-199011418999c150-hantverksbyxa-stretch-x19-marinblasvart-stl-c150-3075944
 
ullet
Jag har länge suktat efter en riktigt bra grovdammsugare för att slippa städa hela huset från slipdamm efter varje litet projekt.
 
Denna röravskärare från REMS skulle underlätta när det behöver fixas med rördragningar i pappas ladugård. Så man slipper betala skyhöga summor till olika rörmokare.

rems-ras-cu-inox-roravskarare-integrerat-rorgradverktyg-3-35-mm-3017186
 
En herderlig gammal rostfri diskbänk, det ska det få bli igen vid nästa köksprojekt! De är ju fantastiska! (y)
 
Väldigt enkelt! Min favorit är något som alltid krävs för att lyckas väl med bygget - en rejäl snickarpenna!

hultafors-snp-18-red-snickarpenna-medelhard-grafit-rod-2870288
 
1. Dewalt Li-Ion batteri
2. Vi är en Dewalt familj med allt från lasermätare, spikpistol, borrar och skruvdragare till gräsklippare mm. Alla verktyg delar därför samma batterier. Med andra ord är det självklart batteriet som är den sanna favoriten!
3. dewalt-dcb546-xr-flexvolt-li-ion-batteri-18v54v-60ah-jz11820-1
 
Som favorit skulle jag välja
nosto-2-fallback-nosto-1.

Jag älskar konceptet med att ett batteri till alla verktyg. Bara att ladda och köra.
 
Lyft blicken - kors i taket!

korslaser-med-gron-laser-cq11818
 
Ordningen är viktig, rätt och riktig
festool-sys-4-tl-sort3-sortainer-1120017
 
Nu när snön och kylan börjar komma finns det inte mycket som slår en sådan här!

eldstader-och-dekorationseld/gardenfire-ra-eldfat-3079652
 
Har valt "Första Hjälpen Tavla" Art.nr: KS19724 som min favoritprodukt. Oavsett din roll hemma hemma eller på jobbet så är det viktigt med nödförband om olyckan är framme.

Tavlan är synlig och tydlig och borde finnas i allas hem och arbetsplatser.

cederroth-191400-forsta-hjalpen-tavla-mini-ks19724
 
Utan tvekan står nu handöverfräsen RP1110CJ från Makita högst upp på önskelistan som favoritprodukt från Proffsmagasinet.se. Inför ett kommande bygge av fritidshus i torparstil kommer fräsen väl till hands för all snickarglädje som ska pryda sin plats och sätta pricken över i:et. Härligt ändå när man som vuxen kan välja sina egna hårda klappar att lägga under granen. Sen när man tittar vidare är det svårt att inte tycka att man också behöver sticksåg, multiverktyg, excenterslip, sänksåg, skruvdragare, bandsåg....
 
Lärdomarna efter att för sju+ år sen platsbyggt monsterbokhyllan/kunskapens vagga i vardagsrummet gör att jag nu utan tvekan vet att jag behöver skaffa bosch-fsn-ofa-32-sats-800-styrskena-set-hz27004 för att platsbygga ett högskåp med lite smart förvaring i köket.

Vardagsrum med stor vit bokhylla full av böcker och dekorativa objekt, en soffa och en lampa.
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
För min del så måste det varsel arbetsbyxorna SNICKERS 6932 FlexiWork. Ett par riktigt sköna arbetsbyxor med stretch. Många & rymliga fickor & så har byxorna ett bälte insytt så det passade verkligen mig perfekt, så man slapp sätta dit ett löst bälte utanpå själv som kan skära in lite mot huden.

snickers-6932-flexiwork-arbetsbyxa-varsel-gul-strl-54-1280043
 
Favorit en är kap och gersåg för nästa sommar altanbygge och panelbyte.

dewalt-dws777-kap-och-gersag-if11805
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.