svaret är x ersätter vredet...

Har en uthyrningsdel som kan gå att använda via uthyrning på nätet...med en så flexibelt lås behöver jag bara..att kunden har en smartphone....
 
Svaret är X .
Skulle vara perfekt för oss eftersom vi har en hund som behöver få gå ut när vi jobbar. så istället för att låna ut nycklar så hade man enkelt löste från jobb. Samma när vi ska ha någon hantverkare hemma och inte kan vara på plats 🖒
 
X. Det ersätter vredet på insidan.

På min "nyckelknippa" återstår nu endast en nyckel, och det är min hemnyckel. Förrådet har fått ett hänglås med kod och bilen har ett nyckelkort. 2017 kanske är året då jag slipper traditionella nycklar helt. :)
 
Svar: X. Det ersätter vredet på insidan

Alla dessa gånger man glömmer eller i alla fall trott man har glömt att låsa. Ofta händer såklart detta när man han en tid att passa och i värsta fall så har man valt buss som färdmedel för dagen och då är det bara att antingen bita i det sura äpplet och hoppa av, åka tillbaka och kontrollera/låsa och komma försent eller oroa sig resten av dagen för att det står olåst hemma. Att snabb kunna kontrollera och åtgärda detta via telefonen skulle helt klart bespara en del huvudbry.
 
Svar: x det ersätter vredet på insidan.

Wow vilken lättnad att inte behöva gömma nycklar för att svärmor eller svärfar ska kunna hämta lilltjejen på dagis med denna härliga lösning. Länge kollat på yale doorman men tyckt att både installation och hantering är för omständigt! Detta har Glue smart lock ordnat och sådan bonus att mitt FB erkänner de!

Ha begäret är farligt för plånboken nu.
 
Svar X

Alla lås här hemma är patentlås som går igen när man stänger dörren. Vore underbart att slippa förlita sig på att de som innehar reservnyckel är hemma och har tid att åka över om man glömmer nyckeln när man hämtar posten. Trots allt bor de ganska långt iväg. Har kikat flera gånger på appstyrda lås men de flesta kräver byte av ytterdörr så det har inte blivit av. Här finns en lösning som passar till den befintliga. Bra för miljön!
 
Svar: X

Motivering: Skulle äntligen slippa de klumpiga, vassa, och kantiga metallbitar på en metallring som både tynger ner hela fickan, och dessutom gör hål i fickan så att smågrejer ramlar igenom. En vinst för mina billiga jeans om jag äntligen kan lägga av mig den sista nyckeln!
 
Svar x
Länge kollat på ett digitalt låt men inte kommit till skott. Hade varit kul att vinna den här tävlingen.
 
Svaret är alternativ X.

En vinst till min entrédörr vore en fin present.
För vårt mål ett smartare hem kan det bli det bästa som hänt!
Ty att tappa nycklar har blivit en tradition,
är detta lösningen så ska jag bjuda på en recension!

:)
 
T
Svaret är X.

Vi håller på med en stor tillbyggnad och det är många hantverkare som behöver komma in vid olika tillfällen och det vore otroligt smidigt att kunna styra det via en app.
Även när barnen glömt nycklarna (konstigt nog glömmer de aldrig mobilen) så hade varit skönt med ett fjärrstyrt lås.
 
Svar: X.
Motivering. Min 9-åriga son har just börjat åka buss till och från skolan. Dock så klarar han inte av att låsa dörren efter sig. Ett kodlås skulle göra att han kan ta sig ut och in utan att vi är hemma vilket skulle underlätta enormt i vår vardag!
 
Svaret är x
Detta är klart den snyggaste lösning som jag sett på marknaden.
/mike
 
x. Monteras på befintligt vred.


Har länge sökt efter en smart lösning för att uppgradera lås och kontroll på vem som är hemma, Glue verkar vara den mest lämpliga lösningen för oss.
 
x. Monteras på befintligt vred.


Har länge sökt efter en smart lösning för att uppgradera lås och kontroll på vem som är hemma, Glue verkar vara den mest lämpliga lösningen för oss.
 
X. Det ersätter vredet på insidan.

• Fast telefoni
• Kontanter

Nu hjälper Glue oss att avveckla nästa omoderna och osmidiga ting:

• Fysisk nyckel

Tusen tack för det Glue!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.