Medlem
· Stockholm
· 735 inlägg
Förnya innehållet i dina köksskåp
Har du också en massa uddaporslin i dina köksskåp? Passa på och ta chansen att uppdatera innehållet i skåpen till nytt fräscht glas och porslin. Denna veckan tävlar vi, tillsammans med Lagerhaus, ut det set med vardera 6 tallrikar, assietter, skålar och glas av valfri sort.
Totalt värde cirka: 2 000 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du bör vinna.
Fråga: Hur många följare har Lagerhaus på Instagram?
1. 50 000 följare
X. 100 000 följare
2. Över 160 000 följare
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 12 augusti
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Lagerhaus. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Lagerhaus för att de sponsrar den här tävlingen.
Har du också en massa uddaporslin i dina köksskåp? Passa på och ta chansen att uppdatera innehållet i skåpen till nytt fräscht glas och porslin. Denna veckan tävlar vi, tillsammans med Lagerhaus, ut det set med vardera 6 tallrikar, assietter, skålar och glas av valfri sort.
Totalt värde cirka: 2 000 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du bör vinna.
Fråga: Hur många följare har Lagerhaus på Instagram?
1. 50 000 följare
X. 100 000 följare
2. Över 160 000 följare
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 12 augusti
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Lagerhaus. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Lagerhaus för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 2
Vi är mitt uppe i en flytt och lägenhetsrenovering där även köket ska bytas.
Se länk till projektet här: https://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/280695-70-tals-lagenhet-som-behover-lite-glamour.html
Eftersom vi gärna vill ha bort 70-tals känslan från lägenheten så hade det passat utmärkt med lite nytt och fräscht porslin!
Vi är mitt uppe i en flytt och lägenhetsrenovering där även köket ska bytas.
Se länk till projektet här: https://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/280695-70-tals-lagenhet-som-behover-lite-glamour.html
Eftersom vi gärna vill ha bort 70-tals känslan från lägenheten så hade det passat utmärkt med lite nytt och fräscht porslin!
Svar : över 160 000
Eftersom frun alltid får bestämma när det ska handla nytt porslin så hoppas jag det blir min chans att bestämma denna gången
Eftersom frun alltid får bestämma när det ska handla nytt porslin så hoppas jag det blir min chans att bestämma denna gången
Svar: 2 (fler än 160 000 följare)
Motivering: Efter att ha målat om skåp och lådor i mitt torps kök skulle det passa bra med lite nytt, fräscht porslin. Det skulle upplevas som belöningen efter årets renoveringsinsatser. En lite mer poetisk motivation kommer här:
Fräscha tallrikar i torpstil finns på Lagerhaus,
de skulle passa så bra i mitt torphaus.
Med Lagerhaus kreativa design i mitt kök,
ser jag gärna att jag får besök.
Då kan jag bjuda på en måltid så drömlik,
med smakrika grönsaker på vacker keramik.
Motivering: Efter att ha målat om skåp och lådor i mitt torps kök skulle det passa bra med lite nytt, fräscht porslin. Det skulle upplevas som belöningen efter årets renoveringsinsatser. En lite mer poetisk motivation kommer här:
Fräscha tallrikar i torpstil finns på Lagerhaus,
de skulle passa så bra i mitt torphaus.
Med Lagerhaus kreativa design i mitt kök,
ser jag gärna att jag får besök.
Då kan jag bjuda på en måltid så drömlik,
med smakrika grönsaker på vacker keramik.