P
A Arson skrev:
Jag hänvisade faktiskt till just det gamla mailet i ett annat mail, och svaret var typ. ”Hur kan vi veta att du inte hittar på, vår grävmaskinist säger att han var noggran, så jag tror du ljuger” …

Men kanske tar det på hemförsäkringen och lägger energin på något roligare istället, även om det stör mig innerst inne att dessa personer verkar kunna komma undan från allt ansvar om de vill. :)
Det email som entreprenören skrev till dig där han erbjöd sig att stå för reparationskostnaden finns troligen kvar på den emailserver* som entreprenören anlitar. Den kan du rimligen inte ha access till för att fejka ett email så om du vill eskalera kanske polisen kan göra husrannsakan där för att inhämta bevis.

Vi får hoppas att gräventreprenören inte läser den här tråden. :worried:

*Eller i backuperna.
 
P pmd skrev:
Det email som entreprenören skrev till dig där han erbjöd sig att stå för reparationskostnaden finns troligen kvar på den emailserver* som entreprenören anlitar. Den kan du rimligen inte ha access till för att fejka ett email så om du vill eskalera kanske polisen kan göra husrannsakan där för att inhämta bevis.

Vi får hoppas att gräventreprenören inte läser den här tråden. :worried:

*Eller i backuperna.
Husrannsakan, vad har det begåtts för brott?
 
P
Löftesbrott …
 
  • Haha
  • Gilla
fusion och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.