Borde jag fylla igen detta? Isf med vad? Gillar verkligen inte tanken att smuts och olika obehöriga gäster kan slå upp läger där.
Någon kunnig som har svar? 🤓

• Öppen mellanrum mellan golvbrädor nära en dörrtröskel i trä och metall, med synlig smuts och små vrakdelar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Mejsel används vid dörrkarm där golvet möter tröskel, potentiell plats för smuts och skadedjur diskuteras i forumstråden.
    Skapa konto
R
S Skyttenhammer skrev:
Borde jag fylla igen detta? Isf med vad? Gillar verkligen inte tanken att smuts och olika obehöriga gäster kan slå upp läger där.
Någon kunnig som har svar? 🤓
Vad är det för rum på respektive sida om tröskeln?
Är plåttröskeln för att det finns rörelsehindrade?

R Rejäl skrev:
Vad är det för rum på respektive sida om tröskeln?
Är plåttröskeln för att det finns rörelsehindrade?
Såhär ser layouten ut, personen som bodde här innan mig hade nog nedsatt rörelse.

• Smal korridor med grått golv leder till badrum med vit kakelvägg, handfat, och badkar. Möjligen anpassat för nedsatt rörelseförmåga.
    Skapa konto
R
S Skyttenhammer skrev:
Såhär ser layouten ut, personen som bodde här innan mig hade nog nedsatt rörelse.
Ok då är det lite lättare att förstå, på klinkerssidan hade jag fyllt upp med kakel/klinkers fog under dörren, sedan kanske det blir bättre och snyggare med en ek/trätröskel som man kan silikona tätt på badrumssidan, med det har man gjort det lite säkrare mot läckage ut ifrån badrummet..

• Gilla
Skyttenhammer och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.