N ne2000 #1 Medlem · 12 inlägg 12 nov 15:20 ne2000 Medlem 12 inlägg 12 nov 15:20 #1 Hej! Är detta tagelisolering eller går det inte att veta vad som finns i rörkröken? Förusättningar: 1. Jag vill _inte_ riva asbets själv om det är det. 2. Rörisolering skall bort och röret flyttas i position så något måste jag göra. Vad skulle ni gjort? / Henrik Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #asbets #rör
Hej! Är detta tagelisolering eller går det inte att veta vad som finns i rörkröken? Förusättningar: 1. Jag vill _inte_ riva asbets själv om det är det. 2. Rörisolering skall bort och röret flyttas i position så något måste jag göra. Vad skulle ni gjort? / Henrik
S Småbrukaren #2 Hobbysnickare · Västra Götaland · 973 inlägg 12 nov 15:25 Småbrukaren Hobbysnickare Västra Götaland 973 inlägg 12 nov 15:25 #2 Det sitter troligtvis i böjen. På med en genomblöt handduk, på med gasmask och kapa med tigersåg. Ps. avlägsna elkablar innan.
Det sitter troligtvis i böjen. På med en genomblöt handduk, på med gasmask och kapa med tigersåg. Ps. avlägsna elkablar innan.