Hejsan!
Jag håller på att göra om mitt badrum. Har tänkt göra det mesta själv, förutom rördragning o el.
Kommer eventuellt lägga upp lite bilder här senare.
Jag har en fråga angående armeringsnät på golv. Har primat och lagt nät på golvet.
Behöver jag fästa nätet i golvet, eller kan det ligga direkt på spånskivan utan något fäste?
Hur ska jag färsta isf? Funkar det att limma med limpistol? Eller dra i spik o böja runt nätet?
Väldigt tacksam för svar.
Jag håller på att göra om mitt badrum. Har tänkt göra det mesta själv, förutom rördragning o el.
Kommer eventuellt lägga upp lite bilder här senare.
Jag har en fråga angående armeringsnät på golv. Har primat och lagt nät på golvet.
Behöver jag fästa nätet i golvet, eller kan det ligga direkt på spånskivan utan något fäste?
Hur ska jag färsta isf? Funkar det att limma med limpistol? Eller dra i spik o böja runt nätet?
Väldigt tacksam för svar.
Produkter som diskuteras: "limpistol"
Limpistoler
Limpistoler använder smältlim i stavar som värms upp inuti pistolen och appliceras sedan smidigt genom ett tryck på avtryckaren. Idealiska för hantverk, reparationer, dekorationer och till och med lätta byggapplikationer, de är oumbärliga
Läs mer
Produkter som diskuteras: "montageskruv"
Montageskruv
Montageskruvar kännetecknas av ett förstorat skruvhuvud som inte sjunker in i materialet efter skruvdragning. Dessa skruvar är idealiska för tillämpningar där man vill ha ett synligt montage, eftersom skruvhuvudet förblir synligt på ytan
Läs mer
Produkter som diskuteras i tråden