Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Jag varnar alla mot att anlita detta firm. Det är ett svensk firm som på reklamen ser proffsigt ut, erbjudar "en oslagbar service", lovar mycket, men jobbet de utför är dåligt, han som ska kontrollera att jobbet görs korrekt är totalt inkompetent vilket betyder att jag själv får upptecka att de eks isolerar golvet aldeles för tunt. De håller INGA avtal, kommer inte och jobbar, lämnar ett hus i ruin i flere månader där det inte går att duscha och tvätta, ljugar om att de har beställt materialet (i detta fall yterdörrar) där det senare viser sig att de aldrig är beställt. De unvikar att svara på telefon, 100 ursäkter om sjukdom, möten och andra job som dröjde över, för varför de inte håller avtal. Reparerar inte fönster som de själva har slått isönder, felmonterar duschblandaren upp o ner så den inte fungerar så jag själva får anlita en rörmokare, betalar inte pengar tillbaka trots att jag har betalat mer än jag skulle eftersom de inte har gjort deres job och trots att jag har en inspelad telefonsamtal där säljaren lovar att betala allt tillbaka ifall de återigen inte kommer och jobbar som de har lovad. Till slut får jag ge upp på det hela och avsluta "samarbejdet", men det tar över en vecka att få tillbaka husnycklarna där det flera gångar lovas att de ska lämnas utan att det händer. Först när jag säger att jag vill duka upp på deras adress och polisanmäla dem får jag tillbaka nycklarna. Jag kunne fortsätta att berätta om deras fruktansvärt dårliga service och arbetskompetenser, men slutar här med en jätte varning. Anlita aldrig detta firm!!!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.