Hej kunniga!
Har byggt nytt garage med grannen. Har nu satt ångspärr på alla väggar på min sida inkl mellanväggen som delar garaget. Garaget ska värmas upp under vintern. Grannen ska också isolera och värma upp sin sida. Nu när jag satt ångspärr på min sida bör det väl funka om han inte gör det på sin sida av mellanväggen?
Tack på förhand
Har byggt nytt garage med grannen. Har nu satt ångspärr på alla väggar på min sida inkl mellanväggen som delar garaget. Garaget ska värmas upp under vintern. Grannen ska också isolera och värma upp sin sida. Nu när jag satt ångspärr på min sida bör det väl funka om han inte gör det på sin sida av mellanväggen?
Tack på förhand
Det skulle kunna bli problem om grannen värmer men inte du. Jag ser det som lite olämpligt eftersom du inte vet hur det kommer att användas i framtiden.
Har varit otydlig! Min sida kommer att vara uppvärmd året runt!M masen7502 skrev:
D Daniel 109 skrev:
Ska som sagt varmt på min sida året runt!M masen7502 skrev:Hej kunniga!
Tack på förhand
Någon som har en idé...ta bort eller behålla plasten på min sida?
Det var så jag tänkte...då borde ju fukten ta sig på hans sida och inte kvarstanna i väggen...vi båda ska värma upp men jag kommer sannolikhet varmareE egge80 skrev:
Liknande trådar
-
FM mattson - reservdelar
Vatten & Avlopp -
Hur ska jag koppla 1-rörsfördelaren?
Värme allmänt -
Angående ångspärr i isolerade uppvärmda delar i garage?
Byggmaterial & Byggteknik -
Ångspärr i delar av hus, bygga in ventilationslucka?
Byggmaterial & Byggteknik -
Vägg mellan garage och hus? Mellanvägg eller yttervägg med ångspärr?
Byggmaterial & Byggteknik