slå till nu, gäller även beställningsvaror.
Gäller ju tyvärr bara dagen ut.

//raz som ångrar att han ej väntade en vecka på att köpa sin espressomaskin för han hade tjänat 1900 nu
 
De ligger på normala priser nu då... När vi renoverade köket i somras så var de ungefär 30% dyrare än electrolux home...
 
Jag har tittat efter ett helt kök miele och där ligger de absolut i prisklass med de andra. Men nu 30% på de priserna.
Och kaffemaskinen CG 6600 för 5 000 har jag aldrig sett under 9500 innan.
Tyvärr skall jag ej köpa nya vitvaror nu längre då vi istället säljer huset och tittar efter nytt i annan ort.
 
tsarraz skrev:
slå till nu, gäller även beställningsvaror.
Gäller ju tyvärr bara dagen ut.

//raz som ångrar att han ej väntade en vecka på att köpa sin espressomaskin för han hade tjänat 1900 nu
Har de inte 30dagars lägsta-pris-garanti som du kan utnyttja?
 
Jo om jag köpt den där.

Var inne och köpte ett litet mjölkskummningskärl igår och såg att den var så mycket billigare då. Fick dock min lilla fula tillbringare för 209 istället för 269 eller vad det var
 
När vi köpte våra vitvaror matchade de de billigaste priserna jag kunde hitta på nätet, så det går att pruta på Mediamarkt också.
 
o jag fick sjutusen i rabatt, hadla för 31000 betala 24000 ;-) men det var för 2 veckor sedan, slå det om ni kan
 
T
poppo skrev:
o jag fick sjutusen i rabatt, hadla för 31000 betala 24000 ;-) men det var för 2 veckor sedan, slå det om ni kan
Plockade ihopa grejor för 100 000 på Mediamarkt men istället fick jag allt och 10000 kr kontant i handen!

Slå det!!!
 
tank77 skrev:
Plockade ihopa grejor för 100 000 på Mediamarkt men istället fick jag allt och 10000 kr kontant i handen!

Slå det!!!
det e procenten som räknas ;-) slå det
 
poppo skrev:
o jag fick sjutusen i rabatt, hadla för 31000 betala 24000 ;-) men det var för 2 veckor sedan, slå det om ni kan
Ja, idag hade du ju bara behövt betala 21700:-... :D
 
Micke_vb skrev:
Ja, idag hade du ju bara behövt betala 21700:-... :D
nja, fick det för inköpspris plus moms, har ju feta kontaker in i MM, ;-)
 
Vi köpte det mesta i vitvaror till vårt kommande bygge på mediamarkt igår.
Jag bad säljaren matcha Utgångspriserna mot prisjakt/tretti.se vilket han gjorde och sedan 30% off på dessa.


Vi köpte det mesta ur mieles sortiment (har ingen bra miele kontakt som jag kan handla ifrån ;-)).

Vi valde:
Tvätt W3825
Tork T7744C
Ugn H5140 BP RF
Häll KM 5945
DiskM G1235SCU RF
Fläkt DA 429-4

Vi landade på strax över 50K! Jag tycker vi gjorde en kanondeal!
Jag ångrar lite att vi inte hade tid att fixa med riktig kaffebryggare också...

Man undrar ju ibland hur mycket avansen ligger på inom vitvarubranchen...måste ju vara sjukt bra!
 
Avansen ligger inte på över 30% iaf. så det är mer troligt att det går ungefär jämnt upp.

(Har en jobbarkompis som varit lagerchef på en Elgiganten-butik och det är vad han säger iaf.)
 
poppo skrev:
nja, fick det för inköpspris plus moms, har ju feta kontaker in i MM, ;-)
Fortfarande så är det ju bara 20% som du fått i rabatt...:D Så din feta kontakt kanske ska sluta käka chips och dricka öl...
 
Inte har de den marginalen i allafall.
Troligen kan man se detta som en marknadsföringskampanj.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.