Lite upprättelse för gårdagens kräksnöande. 🌞😻
En orange katt ligger i solen på en grå filt inomhus, ser bekväm ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En röd katt gömmer sig i en koja av filt mellan vita kuddar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fråga mig inte varför Bärra väljer att göra koja i filten.. 😂🐅
 
  • Gilla
  • Älska
Myckling och 12 till
  • Laddar…
Som ädelstenar. 🤩
 
  • Närbild av två katters ögon, övre med gyllene färg, nedre med blå, liknande ädelstenar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Myckling och 12 till
  • Laddar…
Och så ett par gröna!
 
  • Närbild på en katts ansikte som fokuserar på de intensivt gröna ögonen.
  • Gilla
  • Älska
Myckling och 11 till
  • Laddar…
Närbild på en vit och grårandig katts ansikte med gula ögon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Mikael_L och 12 till
  • Laddar…
4774
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Hej! Nu har jag varit frånvarande länge. Av ingen orsak. Men nu, mina vänner, vill jag äntligen presentera vår nya lilla familjemedlem som vi hämtat hem idag. Storebrorsan är nyfiken men också skeptisk. Känns dock som att nyfikenheten tar över mer och mer. Jag tror det blir bra detta. 😍[bild][bild]
Vilken bedårande liten fjunboll 😻😻😻
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
4774
Pelle undrar var solen tog vägen 😸. Dimma och fukt lockar pälsen för mycket nu när han fäller vinterpälsen. Svartvit katt tittar nyfiket ut genom ett dimmigt fönster bredvid en staty.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Gilla
Myckling och 7 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Pelle undrar var solen tog vägen 😸. Dimma och fukt lockar pälsen för mycket nu när han fäller vinterpälsen. [bild]
Dolt fel!!!
 
  • Haha
  • Gilla
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
Vilken underbar tillvaro med en kattunge (som faktiskt beter sig som en kattunge, det gjorde inte britten...)

Han är över högt och lågt, kaxig till tusen, jagar storebrorsan genom hela huset i ena sekunden och blir jagad i nästa. De tävlar om vem som ska ligga högst upp i klösträdet (som är 166 cm högt!) De äter ur varandras matskålar, och ibland ur samma skål samtidigt. 😆 Han väcker oss kl 5 på morgonen och biter oss ömsom i näsan, ömsom i tårna.

Vi älskar honom såååå mycket!
Kattunge ligger bekvämt på någon med rufsiga päls och öron synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kattunge med fluffig päls tittar fram från en grop i ett klösträd, ser kaxig och lekfull ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två katter som äter tillsammans ur samma matskål på ett färgglatt underlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två katter på olika nivåer i ett klösträd intill ett fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Alfredo och 18 till
  • Laddar…
4774
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Vilken underbar tillvaro med en kattunge (som faktiskt beter sig som en kattunge, det gjorde inte britten...)

Han är över högt och lågt, kaxig till tusen, jagar storebrorsan genom hela huset i ena sekunden och blir jagad i nästa. De tävlar om vem som ska ligga högst upp i klösträdet (som är 166 cm högt!) De äter ur varandras matskålar, och ibland ur samma skål samtidigt. 😆 Han väcker oss kl 5 på morgonen och biter oss ömsom i näsan, ömsom i tårna.

Vi älskar honom såååå mycket!
[bild][bild][bild][bild]
Bästa är när den lilla kattungen bestämmer sig för att just du är ett klätterträd, framförallt när du sitter på dass. Men otroligt roligt att de verkar komma så bra överens 😻😻😸😸
 
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Vilken underbar tillvaro med en kattunge (som faktiskt beter sig som en kattunge, det gjorde inte britten...)

Han är över högt och lågt, kaxig till tusen, jagar storebrorsan genom hela huset i ena sekunden och blir jagad i nästa. De tävlar om vem som ska ligga högst upp i klösträdet (som är 166 cm högt!) De äter ur varandras matskålar, och ibland ur samma skål samtidigt. 😆 Han väcker oss kl 5 på morgonen och biter oss ömsom i näsan, ömsom i tårna.

Vi älskar honom såååå mycket!
[bild][bild][bild][bild]
Aooow😻😻
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag struntar i hur han tvättar sig i baken och att han äter vidrig blötmat, jag kommer pussa på det här fejset varje chans jag får. Långhårig vit katt som sover upp och ner med ansiktet synligt och tassen utsträckt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Marlen Eskilsson och 12 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Jag struntar i hur han tvättar sig i baken och att han äter vidrig blötmat, jag kommer pussa på det här fejset varje chans jag får. [bild]
Har aldrig förstått det där med att pussa på, eller låta djur slicka i ansiktet. Däremot brukar jag träna mina katter på att gnugga nos/ näsa
 
S Sona2012 skrev:
Har aldrig förstått det där med att pussa på, eller låta djur slicka i ansiktet. Däremot brukar jag träna mina katter på att gnugga nos/ näsa
To each their own... 😉
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
S Sona2012 skrev:
Har aldrig förstått det där med att pussa på, eller låta djur slicka i ansiktet. Däremot brukar jag träna mina katter på att gnugga nos/ näsa
Varför inte pussa på sina älsklingar och varför inte ta emot pussarna som de ger 😻💕
 
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
4774
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Jag struntar i hur han tvättar sig i baken och att han äter vidrig blötmat, jag kommer pussa på det här fejset varje chans jag får. [bild]
Om jag träffade din lilla snutte så skulle inte heller kunna låta bli 😍så söt så man nästan vill äta upp den (om alla förstår vad jag menar)
 
  • Gilla
dicliff
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.