Ingen som har ett råd??
Du kan inte förvänta dig svar på 48min, lugn i båten
Vad oroar du dig över? Att plattorna rör sig så de skadar trät? Vad har du på andra ändan av plattorna? Ligger de fritt eller som här, emot något?
Du kan inte tänka dig att lägga en stenrad på några cm intill då? Kan ju kanske bli snyggt.
Vad oroar du dig över? Att plattorna rör sig så de skadar trät? Vad har du på andra ändan av plattorna? Ligger de fritt eller som här, emot något?
Du kan inte tänka dig att lägga en stenrad på några cm intill då? Kan ju kanske bli snyggt.
Låter bra det 😀
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Jag skulle inte oroa mig så värst över vatten mellan plattorna och träet, det rinner säkert undan och då kan träet andas och torka ordentligt.
Om marken rör sig lite så borde det mestadels vara uppåt eller nedåt. Annars är ju nedersta plankan och hörnet ganska lätt att byta om det skulle behövas om sisådär 20 år.
Om marken rör sig lite så borde det mestadels vara uppåt eller nedåt. Annars är ju nedersta plankan och hörnet ganska lätt att byta om det skulle behövas om sisådär 20 år.
Ok tack, flera idéer?
Ursäkta att jag bryter mig in i en gammal tråd, men jag blev nyfiken på den där konstruktionen. Har en egen idé jag gått och klurat på och undrar därför vilken dimension du använt på virket? 22 eller 34 mm? Annan dimension?
Liknande trådar
-
Ljud från yttervägg vid köket - vad kan det vara
Övrigt husrelaterat -
Är det klokt att lämna lagfart till köparen utan att få betalt?
Köpa & Sälja hus -
Fått stenig jord till vår gräsmatta... är detta okej?
Gräsmatta -
Finns det verkligen inga utdragbara köksfläktar på 70 cm..?
Kök -
Infällda spottar, är detta ok?
El