6 651 läst · 4 svar
7k läst
4 svar
Är det någon som har lampan Lovedinner?
Hade planerat att köpa den men på en affär sade de att de slutat med den då spotsen gjorde att stearinljusen smälte. 
Ingen annan är så fin! Jag vill ha både levande och elljus ovanför ett matsalsbord och den här har så fina rena linjer.
Har du något annat förslag på lampa så tipsa gärna...
Ingen annan är så fin! Jag vill ha både levande och elljus ovanför ett matsalsbord och den här har så fina rena linjer.
Har du något annat förslag på lampa så tipsa gärna...
Fant lampan här:
www.idebelysning.se/produkter.html
och här:
www.mesterlys.no/produkter/b_interior/04_taklamper/24_453108_lovedinner_tak.html
och - ved att leta under taklampor - här:
www.hembelysning.se
Hoppas det var lite hjälp - gooling hjälper i alla fall!
mvh hanneli
www.idebelysning.se/produkter.html
och här:
www.mesterlys.no/produkter/b_interior/04_taklamper/24_453108_lovedinner_tak.html
och - ved att leta under taklampor - här:
www.hembelysning.se
Hoppas det var lite hjälp - gooling hjälper i alla fall!
mvh hanneli
Jag köpte den för ca 1 månad sedan och har inte hört att den ska utgå. Däremot finns det en ny variant med ek/rostfritt, istället för helt rostfritt.
Man får dock vara vaksam på vilka ljus man använder och välja några med högre "smältpunkt".
Vi köpte vår lampa på Täby Belysning, om du befinner dig i Stockholmsområdet. Annars är det bara att maila/ringa till Lamp Gustaf (http://www.lampgustaf.se/), som tillverkar lampan.
/RS
Man får dock vara vaksam på vilka ljus man använder och välja några med högre "smältpunkt".
Vi köpte vår lampa på Täby Belysning, om du befinner dig i Stockholmsområdet. Annars är det bara att maila/ringa till Lamp Gustaf (http://www.lampgustaf.se/), som tillverkar lampan.
/RS
YES!!!!! ;D
Vilken tur då ska jag köpa den genast!!! Är så inställd på den att jag inte kan tänka mig någon annan- nu gjorde du mig glad!!!!!
Tack för svaret.
Vilken tur då ska jag köpa den genast!!! Är så inställd på den att jag inte kan tänka mig någon annan- nu gjorde du mig glad!!!!!
Tack för svaret.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Någon som vet vad detta är? Bräda med kilar?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Finns det någon som jobbar med och kan Aptus låssystem?
Teknik -
Någon som är duktig på det här med dolda fel?
El -
Är detta någon form av asbest?
Fyllnadsmassor -
Någon i Stockholmsområdet som nyligen byggt nyckelfärdigt hus?
Hustillverkare