En tung kraftfull AEG OF 2050 E överhandsfräs. Är troligen ursprungligen en Ryobi Heavy Router R-600 E industrifräs som har ny färg. AEG, Ryobi, Ridgid och Millwaukee ingår i samma industrikoncern.

Mjukstart och varvtal mellan 10000 - 20000. Tyngden gör att den känns väldigt säker att fräsa med.
Var i nyskick när den hamnade hos mig. Har inte snurrat många varv då jag oftast tar AEG 1400-maskinen när det blir lite grövre frihandsfräsning.
Jag har kompletterat med hylsor/insatser så fräsen nu tar 5 olika skaftstorlekar. Komplett med chucknyckel och olika tillbehör. Avhämtning fritt Värmdö. Kan även skickas mot porto.

Dag

AEG OF 2050 E överhandsfräs med tillbehör, inklusive hylsor för olika skaftstorlekar, verktyg, och fler komponenter, på en vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

AEG OF 2050 E överhandsfräs med varvtals- och materialinställningstabell på en orange bakgrund.
Skapa konto

Närbild på etiketten på en AEG OF 2050 E överhandsfräs, med specifikationer och tillverkningsinformation.
Skapa konto

Svarta cirkulära insatser och metallhylsor för fräsverktyg, märkta med storlekarna 12mm, 1/2", 8mm, 1/4", och 6mm på en vit bakgrund.
Skapa konto

Närbild på en AEG OF 2050 E överhandsfräs med sladd och basenhet på arbetsyta.
Skapa konto

AEG överhandsfräs med flera hylsor och insatser, märkta för olika skaftstorlekar (6 mm, 8 mm, 12 mm, 1/4", 1/2"), samt tillbehör på vit bakgrund.
Skapa konto

• Gilla
arneri68 och 1 till
  • Laddar…
Du får ett PM från mig.

Jag skickade också ett PM för några minuter sedan

SÅLD!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.