Är det nån som har byggt med A-hus?
skulle vilja höra lite synpunkter om a-hus.
Har tittat på Eksjö huset, modell större men är lite tveksam på kvalitetskänslan. :p

A-hus har villa visningar i helgen.

www.a-hus.se

Göran

Intressant om fönstrena! Jag som tyckte de såg så fina ut...

Jag har också frågat om A-hus, men det är stendött med svar. Ändå borde ju många ha haft med dem i husleverantörs-sonderingen.

Skulle i så fall vara intressant att har varför ni INTE valde A-hus!

Jag tycker de verkar ha schyssta hus, schyssta säljare? Dock delad entreprenad (2 kontrakt). Eller, i o f s, man kunde man få totalentreprenad till högre kostnad.

Om man bara lägger till lite board i innerväggarna... för standardgipsen blir väldigt lyhört. Och för egen del skulle vi behöva träpanel i taket, lite högre kvalla på köket, bastu och lite annat... Men så tycker jag det verkar vara med alla?

Fick ett snorkigt intryck av säljar damen på kontoret i Helsingborg på A-hus....men det är ju det där med person kemi...tror nog annars att de ligger i det övre skicktet vad det gäller kvalitet och pris.Fick pris på nyckelfärdigt Gottskär i standard på 165000 och har fått mer för de pengarna på Eksjöhus och LB-hus.Eksjöhus standard Sandhem på delad entrepenad kostade i skåne 1635000 bra hus och hyffsatt pris..men det blev ett LB-hus Vipan för 1630000 i standard för jag ville ha bara ett avtal...

:)

Vi ska bygga ett A-Hus det blir ett Lyckan 5 det är ett 1 1/2 planshus i Göteborg
.
Vi har fått hur bra hjälp som helst, vi fastnade för modellen och planlösningen, sedan har vi fått göra de små ändringar vi velat utan problem. Säljaren har varit mycket hjälpsam och ingett ett stort förtroende.
Pris mässigt vet jag inte om det är en bra eller dålig affär vi håller oss inom den kalkyl vi satte upp innan vi valde husmodell. Vi trivs med huset och sedan väljer vi de material osv. som vi själva vill ha.

Frisco!

Vad fick ni för pris på Lyckan 5?
Vad ingår då? Har dom väntetid på sina hus?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.