258 läst · 21 svar
258 läst
21 svar
Quiz: Är du proffs på isolering?
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 129 inlägg
Quiz: Är du proffs på isolering? https://www.byggahus.se/quiz/388-ar-du-proffs-pa-isolering
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (57%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer (54%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer (53%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 363 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 363 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 51 andra personer (79%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
Oops har valt fel yrke 😉
Oops har valt fel yrke 😉
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer (82%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 111 andra personer (60%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 108 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 108 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 137 andra personer (62%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer (8%) som har gjort quizet "Är du proffs på isolering?"
6 rätt, inte proffs, eller?
6 rätt, inte proffs, eller?