Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer (57%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

R
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer (92%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (38%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

Tomture61
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer (81%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Fråga 2 var knivig !

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer (43%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Ganska nöjd med resultatet för en novis på området.

AllramEest
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 114 andra personer (78%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer (42%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 134 andra personer (77%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

Jag fick 6/10 rätt 👎, vilket är bättre än 48 andra personer (24%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer (25%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 295 andra personer (93%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

B
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer (93%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"

Där satt den, chansning på nån och uteslutningsmetoden på ett par.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.