På konsumentens sida
· 3 126 inlägg
Quiz: Hur fungerar en takstol? https://www.byggahus.se/quiz/384-hur-fungerar-en-takstol
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (71%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer (57%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer (92%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (38%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer (81%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Fråga 2 var knivig !
Fråga 2 var knivig !
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer (43%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Ganska nöjd med resultatet för en novis på området.
Ganska nöjd med resultatet för en novis på området.
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 107 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 107 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 114 andra personer (78%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer (42%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Jag fick 6/10 rätt 👎, vilket är bättre än 48 andra personer (24%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 295 andra personer (93%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer (93%) som har gjort quizet "Hur fungerar en takstol?"
Där satt den, chansning på nån och uteslutningsmetoden på ett par.
Där satt den, chansning på nån och uteslutningsmetoden på ett par.