På konsumentens sida
· 3 126 inlägg
Quiz: 10 svåra el-ord https://www.byggahus.se/quiz/382-10-svara-el-ord
Detta quiz är godkänt av @Bo.Siltberg
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Detta quiz är godkänt av @Bo.Siltberg
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 198 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (50%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Det var inte Bo som skrev detta Quiz va? 😅
Det var inte Bo som skrev detta Quiz va? 😅
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (42%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Skulle ha varit Harakiri om jag som jobbar med detta hela dagarna inte hade fått 10/10...
Skulle ha varit Harakiri om jag som jobbar med detta hela dagarna inte hade fått 10/10...
Administrator
· Skåne
· 7 856 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (33%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Var kvitterar jag ut min auktorisation?
Var kvitterar jag ut min auktorisation?
Ingen auktorisation kan du du få, men med ditt test så ingår du numera i Byggahus.se egenkontrollprogram som övervakas av Marlen som i sin tur övervakas av Bo, jag vet att det är obegripligt men så det går till här😉MathiasS skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer (59%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer (37%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer (66%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (11%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer (67%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"