2 820 läst · 80 svar
3k läst
80 svar
Quiz: Kan du spika panel?
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 148 inlägg
Quiz: Kan du spika panel? https://www.byggahus.se/quiz/372-quiz-kan-du-spika-panel
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
Tur det, för nästa vecka ska det sättas panel
Tur det, för nästa vecka ska det sättas panel
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
Administrator
· Skåne
· 6 555 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
F-n också.😠
Jag vill göra om.
F-n också.😠
Jag vill göra om.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 140 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 188 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 321 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 321 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du spika panel?"
En fråga läste jag lite för snabbt så helt tappad var man ju inte ändå.
En fråga läste jag lite för snabbt så helt tappad var man ju inte ändå.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 226 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
Kanske skulle riva putsen och sätta panel istället..? 🤔
Nä. 🤣
Kanske skulle riva putsen och sätta panel istället..? 🤔
Nä. 🤣