3 372 läst · 66 svar
3k läst
66 svar
Quiz: Var i Europa ligger huset?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Var i Europa ligger huset? https://www.byggahus.se/quiz/369-var-i-europa-ligger-huset
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Administrator
· Skåne
· 6 542 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Jag läste fel på en av frågorna och därför svarade jag också fel på just den. Men fick också fel på sista frågan. Den borde jag ha tagit.
Bra quiz Marlen!
Jag läste fel på en av frågorna och därför svarade jag också fel på just den. Men fick också fel på sista frågan. Den borde jag ha tagit.
Bra quiz Marlen!
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Här googlas det friskt..... Hur många på Byggahus vet var Villa de Balbianello ligger.... Give me a break....
Här googlas det friskt..... Hur många på Byggahus vet var Villa de Balbianello ligger.... Give me a break....
Rent hypotetiskt kan man ju gissa utifrån fotot och namnet. 🙃👍Farstatjej90 skrev:
Jag googlade inte för 9 rätt, gjorde du det för 8? 😉
Redigerat:
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 38 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 114 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Besserwisser
· östergötland
· 2 143 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 411 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Klurigt!
Kul!
Klurigt!
Kul!
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Eternit på huset när jag växte upp...?🙄
Eternit på huset när jag växte upp...?🙄
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 291 andra personer som har gjort quizet "Var i Europa ligger huset?"
Lite arkitekturintresse och lite historenörd, det lönade sig till slut!
Lite arkitekturintresse och lite historenörd, det lönade sig till slut!