2 740 läst · 53 svar
3k läst
53 svar
Quiz: Är du proffs på altan?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Är du proffs på altan? https://www.byggahus.se/quiz/368-ar-du-proffs-pa-altan
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 411 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Är du proffs på altan?"
Någon får förklara svaret på fråga 8 för mig.
Även 9 tycker jag att jag läst annorlunda.
Någon får förklara svaret på fråga 8 för mig.
Även 9 tycker jag att jag läst annorlunda.
Jag håller med om synpunkterna på 8 och 9.
Fråga 10är inte fel. Men rätt vilseledande.
Fråga 10är inte fel. Men rätt vilseledande.
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer som har gjort quizet "Är du proffs på altan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 87 andra personer som har gjort quizet "Är du proffs på altan?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer som har gjort quizet "Är du proffs på altan?"
Administrator
· Skåne
· 6 542 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 113 andra personer som har gjort quizet "Är du proffs på altan?"
Jag fick göra om quizet. Första gången gick inte bra.
Jag fick göra om quizet. Första gången gick inte bra.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 109 andra personer som har gjort quizet "Är du proffs på altan?"
Trodde 1,2m höjd va praxis utan bygglov😳
Trodde 1,2m höjd va praxis utan bygglov😳
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Är du proffs på altan?"
Ehhh...pffh...jag kan åtminstone sitta på altan, tända en cigarr och avnjuta denna med lämpligt tillbehör...man får nöja sig. 🙄 🧐
Ehhh...pffh...jag kan åtminstone sitta på altan, tända en cigarr och avnjuta denna med lämpligt tillbehör...man får nöja sig. 🙄 🧐
Jag fick 8/10 rätt, för jag svarade fel på höjden och vad Thermowood är i quizet "Är du proffs på altan?"
Administrator
· Skåne
· 6 542 inlägg
Jag fick bara 3 rätt första gången jag gjorde quizet men andra gången fick jag full pott.