På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Är du en mästare på gräsklippning? https://www.byggahus.se/quiz/363-ar-du-en-mastare-pa-grasklippning
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 12 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 70 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst
Svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 494 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 494 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Vi är fler som är o-ödmjuk och bäst
Uppfinnaren av gräsklipparen tog jag bara på vilket årtal som lät rimligt.
Vi är fler som är o-ödmjuk och bäst
Uppfinnaren av gräsklipparen tog jag bara på vilket årtal som lät rimligt.
Tyvärr fattades den viktigaste frågan. Den har svaret "En klippo med hondamotor".B breakman skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 360 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Trodde 5 cm var optimalt på en gräsmatta. Testat olika höjder och hemma hos mig stämmer det en torr sommar men Quiz håller inte med mig.
Trodde 5 cm var optimalt på en gräsmatta. Testat olika höjder och hemma hos mig stämmer det en torr sommar men Quiz håller inte med mig.
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 109 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 109 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 127 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Betydligt fler rätt än jag trodde jag skulle få!
(Gissningsvis borde jag fått typ två rätt på en sån här quiz)
Betydligt fler rätt än jag trodde jag skulle få!
(Gissningsvis borde jag fått typ två rätt på en sån här quiz)
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"
Gillar inte gräsmattor 😎🥃
Gillar inte gräsmattor 😎🥃
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på gräsklippning?"