På konsumentens sida
· 3 144 inlägg
Quiz: Kan du elektriska orden? https://www.byggahus.se/quiz/359-kan-du-elektriska-orden
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 603 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Bommade fråga 8.
Bommade fråga 8.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Fråga 8 var lurig för en person, som inte jobbar med installationer.
Fråga 8 var lurig för en person, som inte jobbar med installationer.
Jag fick 10/10 rätt, vilket gjorde mig nöjd i quizet "Kan du elektriska orden?"
Kul att luxmeter dök upp.
Jag använder mina gamla exponeringsmätare för att ha koll på ljusnivåer, som exempel under min frus odlingslampor.
Kul att luxmeter dök upp.
Jag använder mina gamla exponeringsmätare för att ha koll på ljusnivåer, som exempel under min frus odlingslampor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Kan du elektriska orden?"
Woho, första quizet med alla rätt tror jag
Woho, första quizet med alla rätt tror jag