På konsumentens sida
· 3 138 inlägg
Quiz: Kan du de udda verktygen? https://www.byggahus.se/quiz/303-kan-du-de-udda-verktygen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
På fråga 9 borde ett av de felaktiga svaren bytas ut då det också är rätt.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 80 andra personer som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Borde det inte stå här hur många procent det är?
Borde det inte stå här hur många procent det är?
8 av 10 rätt.
Men första bilden heter fixeringstång utom på Amazon. Söker man på gipstång hittar man mollytång och det är inte en sådan på bilden.
Men första bilden heter fixeringstång utom på Amazon. Söker man på gipstång hittar man mollytång och det är inte en sådan på bilden.
Produkter som diskuteras: "mollytång"
Metallexpandertänger
Metallexpandertänger är specialverktyg som är avsedda för montering av metallexpander. Dessa verktyg är utformade för att erbjuda en effektiv och enkel montering, vilket bidrar till att hålla nere kostnaderna på plats.
Läs mer
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 82 andra personer som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 109 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 109 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 331 andra personer som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 235 andra personer som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag fick 9/10 rätt och gissade på typ sju frågor. Kan inte stämma med så många rätt på quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag hade fel på saxen, trodde det var till plåt.
Jag hade fel på saxen, trodde det var till plåt.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 403 andra personer som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Medlem
· Korpilombolo
· 3 378 inlägg
Ja det var ovanliga verktyg. Det är nog bara drivdorn man använder själv.pjgb skrev:
Sedan kan man ju fråga sig vad skillnaden mellan blindnit och popnit är. Såvitt jag vet är det samma sak med olika namn.