3 397 läst · 73 svar
3k läst
73 svar
Quiz: Testa dina julkunskaper
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 138 inlägg
Quiz: Testa dina julkunskaper https://www.byggahus.se/quiz/301-testa-dina-julkunskaper
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
Katastrof, men kul att Keiko fick va modell.
Katastrof, men kul att Keiko fick va modell.
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 481 inlägg
9/10, missade stubben.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
Stubben och Lucia...
Stubben och Lucia...
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
Hela 7 rätt och firar helst inte jul.
Hela 7 rätt och firar helst inte jul.
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 427 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 427 inlägg
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
Julen är inställd!
Julen är inställd!