Jag förstår att fråga fyra åsyftar lecas isolerblock, men borde inte även ytongs block räknas, de har väl inte riktigt en isolerande kärna utan hela blocket är homogent. :thinking:

• Gilla
Daniel Barnaniel och 2 till
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 134 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

:geek:

• Gilla
Zorn
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 161 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

F
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 207 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 211 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 131 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

G
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 201 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

S
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 94 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 285 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 376 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.