2 447 läst · 32 svar
2k läst
32 svar
Quiz: Kan du byggmetoden?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 138 inlägg
Quiz: Kan du byggmetoden? https://www.byggahus.se/quiz/297-kan-du-byggmetoden
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 481 inlägg
Jag förstår att fråga fyra åsyftar lecas isolerblock, men borde inte även ytongs block räknas, de har väl inte riktigt en isolerande kärna utan hela blocket är homogent.
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 134 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 207 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 131 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 914 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 914 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 201 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 94 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 285 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"