Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
  • Gilla
Anna-Lena Norberg
  • Laddar…
S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
  • Gilla
Anna-Lena Norberg
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
  • Gilla
Anna-Lena Norberg
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
Hasopor var helt nytt för mig
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 45 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
Jag fick 10/10 rätt och kommer att överleva vintern bättre än 103 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 88 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
Tomture61
Jag fick 43,5/10 rätt, vilket är bättre än 123 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 88 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 110 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 87 andra personer som har gjort quizet "Kan du isoleringen?"

Håller inte på med sådan typ av isoleringsmaterial, förutom att dreva och skumglas. Men 8 rätt ändå
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.