På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Husfrågor för hela familjen https://www.byggahus.se/quiz/294-husfragor-for-hela-familjen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 318 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 318 inlägg
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Minns inte riktigt vad jag svarade fel på men får väl göra quizet igen.
Minns inte riktigt vad jag svarade fel på men får väl göra quizet igen.
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 107 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 80 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 494 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 494 inlägg
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 290 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Papegoja, är inte det en tång likt polygrip?
Papegoja, är inte det en tång likt polygrip?
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 300 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Husfrågor för hela familjen"