Vissa kan visst både bygga sina egna möbler, konstverk, dörrar och instrument. Kolla bara på de här otroligt imponerande verken våra medlemmar har byggt själva.


Du kan läsa artikeln här: 12 imponerande snickerier från forumet

Välkommen att kommentera den här guiden! Ange nummer på den del av guiden du kommenterar, för det är en enda kommentarstråd till hela guiden.
 
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
  • Gilla
stugfar
  • Laddar…
S
Jättefina alster, roligt att se, hatten av till er som byggt.
Kul med variation på sakerna i listan också.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack, fixat! :)
 
PeterFalun
snyggt
 
Mikael_L
Jag hatälskar det här.

Jag älskar att se allt snyggt, att folk klarar av sånt osv.
Men hatar att jag inte själv har kapacitet till ens en tiondelen av sånt här fint resultat.

Det är mycket snyggt, tjejer och grabbar, keep up the good work. Ni är är värda varenda uns av all avundsjuka jag har.

Detta är ju dock bara ett litet axplock av allt fantastiskt som görs av mer eller mindre amatörer, glöm inte t.ex. denna tråden:
https://www.byggahus.se/forum/threa...a-faerdiga-verk-till-allmaen-beskadan.124179/

tråkigt dock när folk använder bildsiter, så bilderna sen försvinner.
Forumet här har ju en egen jättebra bilduppladdningsfunktion - använd gärna den.
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag hatälskar det här.

Jag älskar att se allt snyggt, att folk klarar av sånt osv.
Men hatar att jag inte själv har kapacitet till ens en tiondelen av sånt här fint resultat.

Det är mycket snyggt, tjejer och grabbar, keep up the good work. Ni är är värda varenda uns av all avundsjuka jag har.

Detta är ju dock bara ett litet axplock av allt fantastiskt som görs av mer eller mindre amatörer, glöm inte t.ex. denna tråden:
[länk]

tråkigt dock när folk använder bildsiter, så bilderna sen försvinner.
Forumet här har ju en egen jättebra bilduppladdningsfunktion - använd gärna den.
Pepparkakshus med färgglada godis på taket, plastdjur runt, på träbord mot röd bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Äh, du är bara alltför blygsam. Det där pepparkakshuset du byggde borde finnas med i tråden.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ärligt talat har jag inte byggt några pepparkakshus.
Jag har varit med lite vid stomresningen sen har kunniga och motiverade hantverkare* tagit vid och fixat allt från ytskikt till trädgårdsdesignen.

* mina två busungar.
 
  • Gilla
Tom_N och 1 till
  • Laddar…
Imponerande alster! (även pepparkakshuset)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.