Hej!

Skall påbörja dränering av källaren i sommar, och jag undrar om någon här vet vad Isodrän eller Pordrän kostar mellan tummen och pekfingret.

Tips på återförsäljare i Stockholmstrakten med vettiga priser skulle uppskattas.

/Jonas

Och isodrän har ju iaf sitt huvudnäste i länna om jag inte fattat fel. Va där och handlade av dem till badrumsgolvet och de verkade kunninga.

http://www.isodran.se/

Vi kan kanske hålla kontakten kring detta - ska precis skriva ihop min inköpslista och ta in några offerter.

Jag kommer fråga:

http://www.mdtab.se/
Fredells

Samt minst en till, ev via någon flummig blocket-annons.

Ska du inhandla NU kan vi ev samla ihop oss och få ett bättre pris?

Jag har precis frågat Lissma Såg & Byggvaror om pris. Har inte fått svar än...

Låter som en bra idé att sammarbeta lite i detta...
Jag har nog inte kommit lika lång som du i detta projekt. :-/

/Jonas

Har du en material spec du kan skicka till mig?

Ska sätta ihop en nu i helgen...

/Jonas

Har ni lust att pma mig om pris om ni inte vill lägga ut desa kommer att börja med dräneringen efter midsommar och nu lutar det åt isodrän. Ska börja sätta ihop en mtrl lista under nästa vecka är det tänkt. Har ni någon bra lathund attdela med er av?

Det blev nog så att varken Jonas eller jag kommer köra dränprojektet iår. Däremot ska jag ha lite i källaren under det nya golvet. Jag väntar just nu på offerter från ett antal företag.

Det jag sett redan nu är att på Fredells kostade cellplast lika mycket som isodrän på Lissma.... Det måste nästan vara nått fel!

Jaha så då får man väl gräva själv då, återkommer med priser och arbetsinsatser mm när det drar igång.

Jonas_H skrev:
Hittade pris på Isodrän hos Beijer...

199 kr/m2

[länk]

/Jonas

Det där är Isodrän 60 skivan, jag undrar vilken jag fått priser på....

Tre har svarat på min offertförfrågan, dyrast är 100% dyrare än billigast....

Uppenbarligen föreslår man olika sorters isodränskiva så det är som vanligt - som man frågar får man svar.....

Milkshaken
jag fick för 100skivor ett pris på 199:-/m2 alltså 3 skivor = ca, 2,8 m2
100x75x1000

Milkshaken skrev:
jag fick för 100skivor ett pris på 199:-/m2 alltså 3 skivor = ca, 2,8 m2
100x75x1000

Ok, vilken typ av skiva var det? Det finns flera olika sorters isodränskiva.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.