4 485 läst · 17 svar
4k läst
17 svar
Vitt eller borstat stål?
Sida 1 av 2
Har beslutsångest.
Ska man ha sina downlights vita eller i borstat stål? Vad är snyggast? De ska sitta i Vitlaserad takpanel respektive vitmålat gipstak. Ska sitta i alla husets rum utom sovrummen.
Vad tycker ni?
Ska man ha sina downlights vita eller i borstat stål? Vad är snyggast? De ska sitta i Vitlaserad takpanel respektive vitmålat gipstak. Ska sitta i alla husets rum utom sovrummen.
Vad tycker ni?
Tycker de är lite olika de där.. Har du andra rostfria detaljer i ett rum, tex i ett kök så kan de vara snyggt med rostfritt.. Men att ha många spottar generellt i ett helt hus så skulle jag nog köra på vitt.
Fast många väljer ju ändå rostfritt.. eller krom.. och de blir ju snyggt de me!.. Smaken är som baken...
Fast många väljer ju ändå rostfritt.. eller krom.. och de blir ju snyggt de me!.. Smaken är som baken...
Ja, det minskade ju inte min beslutsångest direkt :S
Det är inget mer i rostfritt förutom vitvaror/diskho och dörrhandtag i huset. 72 spottar totalt, LED-downlights.
Tycker just också att båda färger är snygga, så omröstningen får bli en bra riktlinje! Möjligen kan rostfria spottar kännas 90-tal? Men likaväl kan väl vita spottar kännas billigt kanske? Hmm...
Det är inget mer i rostfritt förutom vitvaror/diskho och dörrhandtag i huset. 72 spottar totalt, LED-downlights.
Tycker just också att båda färger är snygga, så omröstningen får bli en bra riktlinje! Möjligen kan rostfria spottar kännas 90-tal? Men likaväl kan väl vita spottar kännas billigt kanske? Hmm...
Jag tycker helt klart att man kan blanda i olika utrymmen t ex tvättstuga, bad , kanske kök mm köra borstat medans man kör vitt i hall vardagsrum allrum sovrum och liknande.
Om köket och vardagsrummet går ihop skulle jag (har gjort) köra på vitt.
Jag skulle inte bry mig alltför mycket om det matchar vitvaror mm.
Om köket och vardagsrummet går ihop skulle jag (har gjort) köra på vitt.
Jag skulle inte bry mig alltför mycket om det matchar vitvaror mm.
Helt klart vita, tycker att spottar i tak generellt ger ett rörigt intryck (men bra belysning) så försök tona ner dem.
haha, yrkesskada? Vi blir tvugna att ha ganska många oxå, det p g a av att det är 6W LED (motsvarande 30W halogen), vi har inte utrymme för 9-wattare, så då blir det en hel del.hjerpe skrev:
Vitt verkar ju leda ganska bra bland er tycker jag, det blir absolut ett diskretare intryck då taken är vita. Ska tänka ett par dagar till innan beställning, och då läser jag av omröstningen här innan, om det kommit in något revolutionerande som talar för chrome.
Många tack för argumenten!
Redigerat: