6 391 läst · 30 svar
6k läst
30 svar
Utebelysning av träd
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 379 inlägg
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 379 inlägg
Och det gick ju bra. Så här gjorde jag
- Klicka på Avancerat läge
- Bifoga filer till inlägget
- Leta upp en bild på din dator, Bläddra...
- Ladda upp
- Förhandsgranska
Ge inte upp bohus, gör ett försök till med bilden d^_^b
Ursäkta alla, men det är ett underbart forum!
Förbaskat tråkigt att det verkar vara "rocket science" när man ska ladda upp bilder..
Har försökt med extremt liten bild, mindre än 30kB, och även forumbilder, men inget funkar..
Sorry..
Förbaskat tråkigt att det verkar vara "rocket science" när man ska ladda upp bilder..
Har försökt med extremt liten bild, mindre än 30kB, och även forumbilder, men inget funkar..
Sorry..
d^_^b
Kanon, tack. Tycker det ser riktigt bra ut... blir nog en sådan för mig med... såg att det fanns på Clas Ohlson´s... köper nog en sån "te vecka" som det heter här i Värmland.
Kanon, tack. Tycker det ser riktigt bra ut... blir nog en sådan för mig med... såg att det fanns på Clas Ohlson´s... köper nog en sån "te vecka" som det heter här i Värmland.
Medlem
· västra götaland
· 53 inlägg
Armaturerna är av märket SILL, se
http://www.sill-lighting.com/en/content/produkte/detail.php?THEMA=00002000010000500008&id=60
, men jag är säker på att både Philips och Thorn har varianter som är jättebra, sök efter armaturer för fasad eller skyltbelysning. Jag gissar att Du måste ha någon kontakt med någon elgrossist för att köpa denna typen av armaturer.
Angående fastsättningen i trädet så har jag fäst armaturen på en bit regel som jag sen har spänt fast med spännband runt de nedersta grenarna ca 4 meter upp.
http://www.sill-lighting.com/en/content/produkte/detail.php?THEMA=00002000010000500008&id=60
, men jag är säker på att både Philips och Thorn har varianter som är jättebra, sök efter armaturer för fasad eller skyltbelysning. Jag gissar att Du måste ha någon kontakt med någon elgrossist för att köpa denna typen av armaturer.
Angående fastsättningen i trädet så har jag fäst armaturen på en bit regel som jag sen har spänt fast med spännband runt de nedersta grenarna ca 4 meter upp.
Produkter som diskuteras: "spännband"
Spännband & remmar
Upptäck vårt sortiment av spännband och remmar, perfekt för att säkra last och utrustning under transport eller lagring. Vårt sortiment omfattar allt från lätta spännband för enklare uppgifter till tunga lastremmar för tyngre jobb.
Läs mer
Medlem
· västra götaland
· 53 inlägg
okej jag brukar köpa annat elmaterial från elektroskandia och andra grosister så det ska nog inte vara något problem