Har sedan flera år en stor ca 1 m bred snösloda med tippfunktion köpt på OK, tillverkad i plastad plåt. Tror att jag gav 500 kr. Funkar kanon speciellt i lössnö, men kräver att man har någonstans plats bredvid att lägga upp snön. 100 m2 tar ca 15 min med 10 cm snö. Att skotta skulle ta det tre eller fyrdubbla. Tippfunktionen behövs bara när högarna man laggt upp växt till ca 70 cm.
Det hela blir så enkelt att hustrun gärna skottar om jag fixar frukosten.
Miljövänligt och bra. Inge brum och inget som kan gå sönder. När det går håll i botten köper man en ny.
På landet finns en mindre och enklare utan tipp. Hopplös sak som ger totalt fel arbetställning.
Det hela blir så enkelt att hustrun gärna skottar om jag fixar frukosten.
Miljövänligt och bra. Inge brum och inget som kan gå sönder. När det går håll i botten köper man en ny.
På landet finns en mindre och enklare utan tipp. Hopplös sak som ger totalt fel arbetställning.
Jag har precis köpt en snöslunga med gummilarver som tar ca 80cm brett och upp till 60cm djupt! Nu j-vlar ska det skottas
Ps. Den är förbaskat manlig Fick ju bli en sån eftersom jag inte riktigt kunde motivera att köpa en traktor...
Ps. Den är förbaskat manlig Fick ju bli en sån eftersom jag inte riktigt kunde motivera att köpa en traktor...