41 976 läst · 242 svar
42k läst
242 svar
Rea på Clas Ohlson
Medlem
· Stockholm
· 7 269 inlägg
patrik_t skrev:
Tack för tipset - en styck sticksåg inhandlad på CO i Häggvik (NV om Stockholm)
Min Glapp och läcker har blivit just glapp och sne sågbladet har dragit snett redan från början mer eller mindre men efter ett fall på 2m så är inte ens bottenplattan rak
Så jag har behövt en ny i 6 mån nu - och sagt att denna gång skall jag ta ett proffverktyg: AEG, Hitachi, Festool, Bosch blå eller liknande
Det verkar dock som om denna AEG 700 E har prutat bort lite av 800 XT modellens features som snabblås tex - men det bli nog bra - jag gillar att det både är handtag och knopp på den iaf !
/K
Redigerat:
Hittade ytterligare 4 Bessey tvingar i Kista, nu till priset 49:- styck!
Har också fyndat ett vattenpass från Hultafors (120cm) för 99:-
Det är mycket svårt att inte handla till dessa priser... och synd att det finns så många Classe inom ett ganska litet geografiskt område!
Har också fyndat ett vattenpass från Hultafors (120cm) för 99:-
Det är mycket svårt att inte handla till dessa priser... och synd att det finns så många Classe inom ett ganska litet geografiskt område!
Ja jösses vilka klipp det blev på denna rea.... det har blivit många varv i butiken de tre senaste dagarna
Kul att denna rea smygs ut litesådär, i Örebro har det varit coollungt med folk tycker jag.
Många kommer in i affärn och inte förstår att de har sådan rea och det beror ju på att den inte annonseras mer än via skylt och mail (till de som anmält intresse), sedan bidrar ju även att man inte märker ut det slutgiltiga priset på varorna utan bara reapriset är märkt.
Men nu börjar det tunna ut...
Tack Claes Ohlson för denna gång!
Polaren med nyinköpt bandslip och fin borrchuck hälsar också glatt!
/Mattias
Kul att denna rea smygs ut litesådär, i Örebro har det varit coollungt med folk tycker jag.
Många kommer in i affärn och inte förstår att de har sådan rea och det beror ju på att den inte annonseras mer än via skylt och mail (till de som anmält intresse), sedan bidrar ju även att man inte märker ut det slutgiltiga priset på varorna utan bara reapriset är märkt.
Men nu börjar det tunna ut...
Tack Claes Ohlson för denna gång!
Polaren med nyinköpt bandslip och fin borrchuck hälsar också glatt!
/Mattias
tja, det går ju att beställa på internet. Själv har jag gjort både-och, eftersom vissa saker fanns i butik men inte på webben o vice versaHobbit skrev:
Sånna här trådar gillar jagpatrik_t skrev:
Kom från Classe med två AEG ST700E sticksågar för 449kr st, ord. 1299kr.
Samt en knippe tänger från Knipex. stor sidavbitare, stor kombinationstång, liten sidavbitare, liten platt-tång... toti 1184kr.
Galet.
Hahaha, tänk er Rambo fast jag med en sticksåg i varje hand.Mikael_L skrev:
Nej, köpte en till svärfar också, snäll som man är.
Pappa min har rollsen ST 800 med FixTech, snabbfäste.
Övrigt är det samma såg vad jag kunde se.
Medlem
· Stockholm
· 7 269 inlägg
Jag noterade också det - snabbfäste hade varit juste - men för 450 kr är det ändå ett fyndjohnnieb skrev:
/K