967 läst · 14 svar
967 läst
14 svar
Problem med att svara i trådar
Hej,
Sedan någon vecka tillbaka har jag periodvis problem att kunna skriva svar i trådarna. Jag upplever att problemen är som störst på tidpunkter då många besöker forumet.
Efter att jag klickat på skicka svar, så händer inget, och jag får sedan DNS-fel.
När man försöker uppdatera så försöker läsaren ladda sidan kort, och anger sedan "klar". Försök till ny uppdatering ger samma resultat.
Men svaret jag skrev blir inte registrerat.
Fler med liknande indikationer?
(Kör Win XP SP3 + IE7.0.5730.11)
Sedan någon vecka tillbaka har jag periodvis problem att kunna skriva svar i trådarna. Jag upplever att problemen är som störst på tidpunkter då många besöker forumet.
Efter att jag klickat på skicka svar, så händer inget, och jag får sedan DNS-fel.
När man försöker uppdatera så försöker läsaren ladda sidan kort, och anger sedan "klar". Försök till ny uppdatering ger samma resultat.
Men svaret jag skrev blir inte registrerat.
Fler med liknande indikationer?
(Kör Win XP SP3 + IE7.0.5730.11)
Administrator
· Skåne
· 7 843 inlägg
Nu får jag också problem när jag testar. Tack för att ni sa till.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Vi gjorde en ändring på servern igår eftermiddags strax före kl 16. Säg till om ni upplever problem med att svara på trådar efter denna tidpunkt.
Rapportera-felet tycks vara ett annat fel som vi inte vet vad det beror på än.
Rapportera-felet tycks vara ett annat fel som vi inte vet vad det beror på än.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
När inträffar det. När som helst eller peak-time dvs kvällar?
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Idag på eftermiddagen har vi gjort en hel del så kallade mysql-inställningsförändringar. Har problemen försvunnit?
Jag kan fortfarande inte rapportera inlägg. Denna gång tänkte jag rapportera om SPAM-inlägget i Prefab trähus-forumet. Nån som försöker kränga skor...
När jag trycker på skicka rapport så står det bara "väntar på Byggahus.se..." och sedan händer inget mer. Försökte alldeles nyss, så det borde inte vara nån rusning på forumet.
När jag trycker på skicka rapport så står det bara "väntar på Byggahus.se..." och sedan händer inget mer. Försökte alldeles nyss, så det borde inte vara nån rusning på forumet.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Problem med att svara på trådar har inte rapporterats sedan vi gjorde ändringar i måndags.
Problem med att rapportera har inte försvunnit. Dessa rapporter går dock fram trots att avsändaren aldrig får reda på det.
Problem med att rapportera har inte försvunnit. Dessa rapporter går dock fram trots att avsändaren aldrig får reda på det.
Liknande trådar
-
Problem med Bosch 6 tvättmaskin, serviceluckans ”hjul” har fastnat
Tvättstuga -
Batteribyte Husqvarna 315 problem
Robotgräsklippare -
Högtryckstvätt Stihl 129re plus problem
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Problem med installation av vattenutkastare
Vatten & Avlopp -
Stora problem att svara på bygglov i tid
Artikelkommentarer