942 läst · 4 svar
942 läst
4 svar
Grundläggare i Varberg
Finns i kullavik ca 5.5 mil norr om Varberg, och firman heter Patrik Sundström Entreprenad AB. De gör helhetsåtaganden när det gäller grunden, sprängning, schakt mm. Han gjorde jobb åt oss och han var om man kan säga det sjuk noggrann. Han tog ett ordentligt ansvar under hela processen. Besiktningsman och kvalitetsansvarig för mitt bygge var ordentligt nöjda av det arbete som han gjorde. Men det jag vet är att de har VÄLDIGT mkt att göra, men det är helt klart att värt att slå en signal och kolla om han kan ta det. Jag tog referenser och kollade upp tidigare jobb som de hade gjort och de var helnöjda.
Tack så mycket för svaret. Skall kolla upp omgående.clabro skrev:Finns i kullavik ca 5.5 mil norr om Varberg, och firman heter Patrik Sundström Entreprenad AB. De gör helhetsåtaganden när det gäller grunden, sprängning, schakt mm. Han gjorde jobb åt oss och han var om man kan säga det sjuk noggrann. Han tog ett ordentligt ansvar under hela processen. Besiktningsman och kvalitetsansvarig för mitt bygge var ordentligt nöjda av det arbete som han gjorde. Men det jag vet är att de har VÄLDIGT mkt att göra, men det är helt klart att värt att slå en signal och kolla om han kan ta det. Jag tog referenser och kollade upp tidigare jobb som de hade gjort och de var helnöjda.
Jag planerar att lägga grunden under juli/augusti. Jag ringer de på måndag.
Liknande trådar
-
Vad är toppen med Varberg?
Övrigt Off Topic -
Snickare/ grundläggare sökes
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
25st gipsplank/takgips ca 36m² Varberg
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Plåtslagare kring Frillesås Kungsbacka Varberg som inte är bortskämda?
Hantverkare -
Konstruktör i Varberg
Grund & Markarbeten