När jag rev bort tapet i sovrummet idag hittade jag det här under ett antal lager tapet:
Är det någon som vet vad det är för nåt? Jag har ingen aning om var sladdarna slutar i andra änden...
Är det någon som vet vad det är för nåt? Jag har ingen aning om var sladdarna slutar i andra änden...
Sätter en tjock -TV på att det är till någon gammal TV-antenn, ser ut som 300 eller 240 ohms bandkabel och på den svartvita tiden användes bananstift till att ansluta antennkabeln bakpå burken.
Grattis! Du har vunnit en tjock-TV, avhämtas på egen bekostnad hemma på min gård....muhahahaaaa....Fotografen skrev:
Nja, det är ju inte direkt förtroendeväckande att bara satsa en gammal tjock-tv på det här, men då var ju vår gissning att det var nån sorts antennsladd rätt.
Kul med folk som bara tapetsera över fördelningsdosor. Det blir mycket roligare att riva bort gammal tapet då. Vi har hittat andra tidigare men då var det alltid vanliga elsladdar i.
Kul med folk som bara tapetsera över fördelningsdosor. Det blir mycket roligare att riva bort gammal tapet då. Vi har hittat andra tidigare men då var det alltid vanliga elsladdar i.
Liknande trådar
-
Någon som vet hur jag får loss, demonterar detta lås?
Fritidshus -
Någon som vet vad det här vita pulvret kan vara?
Fritidshus -
Finns det någon som vet något om NIBE F760 Frånluftsvärmepump
Värmepumpar -
Hej jag undrar om någon vet vad detta är ,detta är på parketten i köket i huset som jag hyr
Miljö & Hälsa -
Någon som vet vad detta är för ventil?
Vatten & Avlopp