Jo, det var ju något att bita i. Jag måste påpeka att den skiljer sig något från din avatar..

Anders_Roslagen skrev:
Jo, det var ju något att bita i. Jag måste påpeka att den skiljer sig något från din avatar..
Jo, det diffar väl 700 kvadrat och 6,5 hektar, i runda slängar... Det ger en dock lite tänkvärda perspektiv, tycker jag. Ens egna uppvärmnings- och underhållskostnader känns genast mycket futtigare.

Redigerat:
Detta "hus" är fullständigt underbart! För ett antal år sedan bodde jag och min man några nätter i "kåken". Inifrån känns (kändes) det som en äkta riddarborg. När vi var där pågick renoveringar för glatta livet av en synnerligen engagerad ägare, som mer än gärna berättade om sina planer.

Tänk om man ändå hade möjlighet/råd/ork/lust att köpa det, för det är verkligen en unik miljö! Minns att jag tog över 3000 bilder när vi var där, men i skrivande stund hittar jag dem naturligtvis inte i datorn. Annars hade det varit kul att visa lite bilder från själva renoveringen som var ett hästjobb.

Kan undra vad det kostar?

Hahaha, gud så bra, "f.d. rum"... :D

Underbart. Är det INTE någon tjusig bigmama hussvamp i det så skulle det u vara en dröm att sätta tänderna i. Hoppas det hamnar i händerna på någon varsam.

Det ÄR väl ett gulligt hus. Fanns i en annan tråd åxå. Ett inte omöjligt projekt. Lite nya golv och en röjsåg så är man en bit på väg.

Härligt med stolen från ovan som trillat ner i badkaret. Undrar om det är friskrivning från ev skador på spekulanterna vid visningen också, man vet ju aldrig om fler "fd rum" kommer att uppstå....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.