Vårt garage byggs för fullt och nu måste jag bestämma mig... ???
Ska vi ha en vit garageport till vårt faluröda garage eller blir det för bländande med vitt då porten är 5 m bred (2.10 m hög).
Har sett en leverantör som har obehandlade träportar där jag då kan måla vilken kulör jag vill och då funderar jag på att måla även den med falu rödfärg.
Till höger om garageporten ska det finnas en dörr och den är för tillfället blå, men vi funderar på att måla om den i vitt (om vi bestämmer oss för vit garageport).
Blå garageport vill jag inte ha.
Är det någon som har ett garage i falurött med bred garageport i vitt eller falurött eller någon annan färg? Kan ni inte infoga en bild så jag kan få en uppfattning om hur det kommer se ut.
Jag hoppas på många bilder!
Ska vi ha en vit garageport till vårt faluröda garage eller blir det för bländande med vitt då porten är 5 m bred (2.10 m hög).
Har sett en leverantör som har obehandlade träportar där jag då kan måla vilken kulör jag vill och då funderar jag på att måla även den med falu rödfärg.
Till höger om garageporten ska det finnas en dörr och den är för tillfället blå, men vi funderar på att måla om den i vitt (om vi bestämmer oss för vit garageport).
Blå garageport vill jag inte ha.
Är det någon som har ett garage i falurött med bred garageport i vitt eller falurött eller någon annan färg? Kan ni inte infoga en bild så jag kan få en uppfattning om hur det kommer se ut.
Jag hoppas på många bilder!
Testa färgval på Crawfords hemsida.
http://www.crawfordgarageportar.se/valja_garageport.html
Starta väljaren!
/CC
http://www.crawfordgarageportar.se/valja_garageport.html
Starta väljaren!
/CC
Orkar inte springa över å prata med dom. Dom är aldrig hemma dessutom... Bara för vi pratade guldockra nu så har jag sett jättemånga faluröda hus med den färgen på dörrar, så åk runt i lite villaområden så hittar du säkert vad du söker.SoLa skrev:
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Jättesnyggt. Låt den vara som den är, den är ju exeptionellt vacker där den står i "vinterskrud"
Nej, jag tycker den borde ha samma färg som dörren intill. I övrigt skitsnyggt!
Liknande trådar
-
Måla stuga - vilken färg?
Färg, Måla & Tapetsera -
Fasadfärg - vilken?
Färg, Måla & Tapetsera -
vilken färg har rengalvad plåt?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Vilken sorts färg som grund på bredspackel innan tapetsering?
Färg, Måla & Tapetsera -
vilken fogbredd samt färg till 31.6x31.6 klinker?
Golv