2 379 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
Specade priser??
Går det att få mer "specade" prislistor från er på vad saker och ting kostar om man bygger med er? Ex vad kostar takteglet, golv mm mm?
Hej Turbodykarn.
Vi har en tillvalslista där våra priser klart och tydligt framgår.
ta kontakt med vårt närmaste försäljningskontor och bestäm träff.
mvh Dag Löwhagen / Säljstöd
Vi har en tillvalslista där våra priser klart och tydligt framgår.
ta kontakt med vårt närmaste försäljningskontor och bestäm träff.
Jo tillvalslista men det jag menar är att går det att få reda på vad man betalar för saker som inte är tillval? Tex vad jag betalar för era vitvaror som ingår i själva huspriset eller vad man betalar för taktegel mm? Detta hoppas jag att du kan svara på och att det inte ska behöva kontaktas säljare för detHjältevadshus - Dag Löwhagen skrev:
Mvh Jonas Karlsson
Hej.
Tyvärr så diskutterar vi inte detaljprisre på nätet så jag har inget pris att ge dig.
Vad exempelvis gällar vitvaror så har Carisma rätt att priserna finns i tillvalslistan.
Har du inte varit i kontakt med någon säljare så bör du kontakta den du har närmast till så får du svar på dina frågor!
Lycka till
Tyvärr så diskutterar vi inte detaljprisre på nätet så jag har inget pris att ge dig.
Vad exempelvis gällar vitvaror så har Carisma rätt att priserna finns i tillvalslistan.
Har du inte varit i kontakt med någon säljare så bör du kontakta den du har närmast till så får du svar på dina frågor!
Lycka till
Liknande trådar
-
Priser på Sedum
Tak & Vind -
Höga elnätspriser kopplas till stora vinster hos elnätsföretag
Artikelkommentarer -
Vad tusan händer med elpriser i SE4?!
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Var hittar man historiska timpriser på el?
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Priser på Elitfönster - listpriser vs offert
Fönster & Dörrar