1 959 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
En fundering
Medlem
· Västerbottenslän
· 8 inlägg
Jag fick pris på ert Avanti på 137kvm, 2 300 000 kr i standardutförande. Alltså 16 788 kr /kvm.
Betyder det att ert Avanti är ett av era dyraste hus, eller att jag fått ett saftigt pris av en av era säljare?
vill gärna vet någon billigare husmodel?
Betyder det att ert Avanti är ett av era dyraste hus, eller att jag fått ett saftigt pris av en av era säljare?
vill gärna vet någon billigare husmodel?
Det är svårt att svara på när man inte vet exakt vad ni fått pris på. Avanti har ju en del stora fönster vilket påverkar prisbilden uppåt.
Generellt kan man säga att man får mer kvm för pengarna om man bygger 1½-plan eller 2-planshus.
Magnus Brusefält
Myresjöhus marknadsavdelning
Generellt kan man säga att man får mer kvm för pengarna om man bygger 1½-plan eller 2-planshus.
Magnus Brusefält
Medlem
· Västerbottenslän
· 8 inlägg
Är det bara Avanti som kostar 2 300 000 eller finns det billigare alternativ på villorna som är bara på 1 plan?eller måste man bygga 1½-plan eller 2-planshus om man vill få ner kvm priset.
Avanti har bra planlösning, blir det billigare med mindre fönster?
Avanti har bra planlösning, blir det billigare med mindre fönster?
Vi har billigare 1-planshus. Kolla med din säljare, han/hon kan råda dig och tillsammans hittar ni rätt hus för er.
Lycka till!
Magnus Brusefält
Lycka till!
Magnus Brusefält
Medlem
· Västerbottenslän
· 8 inlägg
Jag hoppas att hon kan göra det ..men du vet inte hur billiga hus det finns..Myresjohus skrev:
Om det finns hus under 1 miljon? och totalentreprenad inte kostar mer än 1,5- 1,7 miljon
Då vi alltid låter lokala entreprenörer bygga våra hus så har vi också lokalt avvikande priser. Så mitt råd, så att det inte blir missförstånd, är att ni tar en ny kontakt med er säljare och diskuterar detta.
Magnus Brusefält
Magnus Brusefält
Liknande trådar
-
Sätta ytterfoder runt fönster på stuga. Funderingar på bläck, storlek.
Fönster & Dörrar -
Krypgrunds fundering
Byggmaterial & Byggteknik -
Funderingar runt att kallställa sommarhus med vatten indraget
Vatten & Avlopp -
Köks fundering. Vad krävs i ett kök och vad behver jag?
Kök -
El-fundering - varför från PE i HC till N på JFB i UC? (Gammal inst.)
El