3 339 läst · 4 svar
3k läst
4 svar
Mail från bevakade trådar.
Funktionen är "lite" seg,
Jag fick inatt (17e mars 00.31) ett mail angående att ett inlägg har gjorts i en bevakad tråd, så långt allt gott, problemet är att senaste inlägget i tråden gjordes 13e mars.
Samma scenario har jag på alla trådar som råkat bli bevakade så det är tyvärr ingen engångshändelse.
Jag fick inatt (17e mars 00.31) ett mail angående att ett inlägg har gjorts i en bevakad tråd, så långt allt gott, problemet är att senaste inlägget i tråden gjordes 13e mars.
Samma scenario har jag på alla trådar som råkat bli bevakade så det är tyvärr ingen engångshändelse.
Du har förmodligen inlagt att bevakade ämnen skall rapporteras veckovis till din e-mail. Om du går in på 'Inställningar' och sedan 'Redigera alternativ' så kan du välja tex att få mail omedelbart om någon svart i en av dig bevakad tråd.
Har en önskan om bevakning, tar det i denna tråd istället för att skapa en ny.
Skulle vilja kunna ha 2 st olika inställningar för påminnelser, en inställning för bevakning när man gör inlägg i trådar.
Och en egen inställning för bevakning när man skapar en tråd.
Oftast när jag skapar en tråd så vill jag ha koll på den och få e-post när det blir nytt svar, men gör jag ett inlägg i någon tråd vill jag oftast inte ha någon notering om nya inlägg.
Skulle vilja kunna ha 2 st olika inställningar för påminnelser, en inställning för bevakning när man gör inlägg i trådar.
Och en egen inställning för bevakning när man skapar en tråd.
Oftast när jag skapar en tråd så vill jag ha koll på den och få e-post när det blir nytt svar, men gör jag ett inlägg i någon tråd vill jag oftast inte ha någon notering om nya inlägg.
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
När du skapar en tråd kan du välja att denna ska bevakas. Inställningen finns under formuläret, om du scrollar ner. Är det den funktionen du söker?
Liknande trådar
-
Får ni några bevakningsmail från och med nu?
Information & Feedback -
Email har slutat komma vid nya inlägg i bevakade ämnen
Information & Feedback -
Massor av mail från byggahus.se
Information & Feedback -
Avbryta prenumerationer från länken i mailen funkar inte
Information & Feedback -
vågar man öppna mail från Kreditkopia.se eller är det en smittad bluff?
Övrigt husrelaterat