Katt ligger och njuter i en solfläck på trägolv vid en soffa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hittat en solfläck.. så där kan vi ligga o njuta en stund..
 
  • Gilla
  • Älska
Sona2012 och 7 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Brukar gå väldigt lugnt tillväga (har turen att inte behöva gå upp tidigt) och bara sätter mig på golvet och förklarar för musen att jag bara vill hjälpa den 😄. Det räcker för att den ska våga sig fram och låta mig ta upp den. De som orkar försöker oftast bita men få har den orken kvar. Vissa vill inte ens bli nedsläppta utan sitter kvar i handen och tittar nyfiket på mig hahaha

Hade , som ung, två råttor som husdjur . Kan vara därför jag är så töntig med att inte vilja döda möss. Tillika så har vi aldrig haft problem med möss som orsakar skador innomhus oavsett årstid så jag har ingen anledning till att ogilla dem.
Fascinerande 🤩 Jag hade visserligen minimöss som husdjur i tonåren men det är så länge sen nu så imorse stod jag i sängen med duschskrapan redo ifall den skulle försöka attackera mig 😂
 
  • Haha
  • Gilla
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
4774
Lill72 Lill72 skrev:
Fascinerande 🤩 Jag hade visserligen minimöss som husdjur i tonåren men det är så länge sen nu så imorse stod jag i sängen med duschskrapan redo ifall den skulle försöka attackera mig 😂
Hahahaha 😂
 
K
Svartvit katt sover hopkrupen på ett färgglatt täcke i en persons knä.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
knäkatten
 
  • Gilla
  • Älska
Sona2012 och 7 till
  • Laddar…
Så här gör Doris när man försöker ta en bild på henne:

Fluffig katt, troligtvis Laban, sitter på golvet bredvid ett element, i ett rum med en soffa i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En katt sitter bredvid ett element, vänder huvudet bort med suddig rörelse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En suddig bild av en katt som går förbi en inomhuskorridor med en soffa i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och så här gör Laban:

Grå katt Laban ligger avslappnat på träbord framför bokhylla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Sona2012 och 10 till
  • Laddar…
4774
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Så här gör Doris när man försöker ta en bild på henne:

[bild]
[bild]
[bild]

Och så här gör Laban:

[bild]
Precis som Fia och Pelle där Pelle är värsta fotomodellen medans Fia vänder rumpan till fortare än en oljad ål 😄
 
  • Haha
  • Gilla
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
Vi andra i hushållet är ute och pysslar i trädgården.. solen strålar och det är relativt vindstilla...

Katt ligger på en soffa bredvid en fluffig blå kudde, tittar åt sidan i viloläge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En gråvit katt ligger på en soffa med ett blått, fluffigt kuddfodral, och tittar in i kameran. Inredning och växter syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sovande katt på en soffa med huvudet vilande på en fluffig, turkos kudde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vissa andra tycker att det är överreklamerat att vara ute... sängen/soffan/kudden är mycket bättre.. där kan man snusa hela dagen.. förutom när matte matar en på sängen med skinka (för att "vissa" jamar ynkligt när man äter en macka till lunch bredvid honom..) så gapar man stort.. innan man stänger ögonen en sväng till..

Tror han ligger kvar där än..
 
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Haha, härlig bildsekvens.. Ser det framför mig. 1. "Ska du med ut?" 2. *stare* 3. *svaret*
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
"Ut? Är du helt galen människa?" snaaaark....
 
  • Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.